,

czwartek, 25 września 2014

Wishlist. Czyli co mi wpadło w oko? Wrzesień 2014.

Cześć Wam!

Dziś przedstawię Wam, co wpadło mi w oko w ostatni miesiącu :)

1. Hollywood Beauty Castor Oil. Maska na porost włosów.



Ma wieeele pochlebnych opinii na zagranicznych stronach. U nas troszkę o niej cicho.
Producent obiecuje, że włosy będą po niej rosnąć nawet 6 cm/miesiąc. Oczywiście w to nie
wierzę, ale chętnie wypróbowałabym na swoje włosy :)


2. Darsonval


Oj, o tym też sie naczytałam co nie miara. 
Jest to urządzenie, które za pomocą prądów D'arsonvala produkuje w miejscu zetknięcia peloty ze skórą ozon [O3], czyli inaczej wzbogacony tlen, trójcząsteczkowy. Doskonale dezynfekują powierzchnię skóry, wnętrza porów,zabijają bakterie i grzybypobudzają procesy odnowy komórek i dotleniają, jak również likwidują stany zapalne pod powierzchnią naskórka, w tym na przykład zapalenie mieszków włosowych.
Fajna zabawka ;)

3. Baza pod cienie Hean Stay On 




Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków. A przydałby mi się. Kreski za pomocą czarnego cienia, które robią za kreskę zrobioną eyelinerem lubią w ciągu dnia się rozmazać. 
Czas to zmienić. Chyba zebrała w internecie najwięcej pozytywnych opinii.

4. Indyjskie olejki do włosów. Sesa, Heenara, Bhringraj



Nigdy ich nie miałam, ale tyyyyle się naczytałam o ich wspaniałych, wręcz fantastycznych właściwościach, że śnią mi się po nocach :D


Na tym koniec :D

Znacie któryś z w/w produktów?

Miłego dnia!


21 komentarzy :

  1. Bazę Hean mam, jest świetna, bardzo ładnie podbija kolor cieni, no i wytrzymuje około 8-10 godzin w zależności od cieni i... warunków na dworze, chociaz ja jeszcze utrwalacz do makijażu uzywam, równiez Hean.

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 cm w miesiąc to byłoby wspaniale, przy moim 1cm na miesiąc różnica była by kolosalna - gdzie można kupić tą cudowną maskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro i zagraniczne strony typu ebay :)

      Usuń
  3. Oj widze że maska na porost Ci się spodobała :D
    Ja mam sese, ale jeszcze nieotwartą, chyba pora i czas ją zacząć :)

    Myślisz że baza pod cienie w postaci to bedzie lepszy wybór niz np. korektor jako baza pod cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :D ale korektory chyba są bardziej tak skonstruowane, by zakrywać, niż utrzymać nienaruszony makijaż oczu :) Ale to tylko moje domysły :)

      Usuń
  4. Mam olejki heenara i bhringraj, troche pusza mi wlosy na dlugosci, ale wydaje mi sie ze przyspieszaja porost wlosow dlatego stosuje je na przemian, raz w tygodniu na skore glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 bardzo mnie zaciekawiła :)
    Darsonoval mam i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bazę Hean polecam z całego serca.Nie droga,dobrze podbija cienie i daje radę nawet na moich tłustych powiekach.Olejek Heenara i Bhringraj miałam.Pierwszy był zachwycający i pomimo oleju kokosowego na moich włosach działał cuda,na drugim się trochę zawiodłam,myślę że dlatego że miałam zbyt duże oczekiwania wobec niego a on był tylko poprawny.

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam jakiejś dobrej bazy pod cienie a z HEAN jeszcze nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Sesę i Bhringraj - świetne olejki i jeśli Twoje włosy lubią olej kokosowy to powinnaś być z nich zadowolona :)
    Z kolei jeśli chodzi o bazę pod cienie to ja bardzo lubię bazę z Paese, chociaż niestety nie mam porównania do tej z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej lubią :D
      Zapamiętam i zapiszę. Może kiedyś :)

      Usuń
  9. Hej :) ten castor oil ja też zainteresowałam się już jaaakis czas temu ale nim chciałam zamówić napisałam do kilku blogerek które się znają uważam lepiej na składach i na tym jak to może działać czego się można spodziewać i z 6 osób 4 mi odpisały ze to zalepiacz i nie dałyby tego na głowę :( no i po tym dałam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Tez widziałam skład. Nie jest zły i myślę, że raczej szkody nie powinien wyrządzić na nie-wyjątkowo wrażliwej skórze :) 6 cm to na pewno by nie było przyrostu u osoby, której normalnie rośnie 1 cm, ale mogłaby coś ruszyć :)

      Usuń
  10. Indyjski olejek - też muszę spróbować:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. OOO! Fajna ta maska. Jeżeli przyspieszyłaby porost nawet do 2 cm miesięcznie, to warto byłoby ją kupić. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/hollywood-beauty-castor-oil-szybka-wysylka-gratis-i5025796275.html

      Usuń
  12. znam z wymienionych tylko olejek Sesa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Castor Oil chodzi za mną od bardzo dawna już, ale niestety w Polsce nie dostępny lub bardzo rzadko spotykany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Castor oil od bardzo dawna za mną chodzi, ale w Polsce jest chyba niedostępny albo bardzo ciężko go dostać :(
    A seska już gościła w moich zbiorach mam jeszcze końcówkę którą zostawiłam sobie na czas kiedy nie będę miała żadnego olejku na porost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/hollywood-beauty-castor-oil-szybka-wysylka-gratis-i5025796275.html

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)