,

czwartek, 11 września 2014

Jak powiedziałam, tak zrobiłam :D + gazetka Drogerii Natura. Wszystkie żele i peelingi do -40%!

Cześć!

Tak, jednak skusiłam się na zakup szczoteczki elektrycznej, którą zauważyłam w gazetce promocyjnej Rossmanna  klik . Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne :) Recenzję postaram się napisać w ciągu 1-2 miesięcy :)





Cały czas przejeżdżam zęby językiem - są tak bardzo gładkie!

 I przy okazji zapraszam Was również do oglądnięcia nowej gazetki Drogerii Natura, w której jest promocja na wszystkie żele i peelingi! Aż do - 40%! W sam raz na powakacyjne odnowienie skóry :)

klik


Z aktualnej gazetki zainteresował mnie płyn micelarny Green Pharmacy 3w1; 500 ml za 12,99 7,79 zł.
Tusz do rzęs L`Oreal Paris Volume Million Lashes za 56,99 39,99 zł. Baardzo byłam z niego zadowolona.  Recenzja: klik i klik

Ostatnio również myślałam, by poeksperymentować z piankami do włosów :) Akurat produkty Wellaflex są na przecenie - 14,79 9,99 zł.

Kupicie coś? :)


12 komentarzy :

  1. Też ostatnio kupiłam szczoteczkę elektryczną chyba nawet tą samą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się może skuszą na farbę do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi, bo już od dawna mi sie marzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważ, że promocja w Naturze jest DO 40%, nie 40% na wszystko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, widzę co chcę :P Dzięki! Już poprawiam!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie,że się zdecydowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się w końcu skusić na szczoteczkę elektryczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. też muszę sobie kupić taką szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i jestem zadowolona:) Chociaż czasami dziąsła mnie bolą, bo pewnie za mocno naciskam, ale faktycznie jest różnica przy myciu nią a szczoteczką tradycyjną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczoteczkę mam dość podobną z Oral-B i jestem szalenie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam szczoteczkę z Oral-B :) W sumie wszystko zależy od główki jaką dokupisz, więc ja stawiam na wybielającą :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)