,

czwartek, 18 września 2014

Haul kosmetyczny, czyli co w ostatnim miesiącu wpadło mi do koszyka.


Cześć!

Dziś chcę Wam pokazać, co nowego u mnie pod względem kosmetycznym :)

W tym miesiącu znalazły się u mnie kosmetyki pielęgnacyjne, kolorówka oraz...akcesoria :)



Zamówienie ze sklepu e-naturalne:

  • ekstrakt z drożdży piwnych
  • keratyna hydrolizowana
  • proteiny zbożowe




Zamówienie ze sklepu mineralcosmetics.pl

  • pędzelek Hakuro H78
  • pędzelek Hakuro H85
  • podkład mineralny Amilie  Biscuit





Zamówienie z allegro:
  • Sylveco Lekki Krem Brzozowy
  • Sylveco Lekki Krem Rokitnikowy
  • Sylveco Lekki Krem Nagietkowy
  • Sylveco Lekki Krem Brzozowy z Betuliną




Rossmann:
  • Joanna. Z apteczki Babuni. Balsam do włosów regenerująco-nawilżający. (CND)



Mieliście coś z tego? Koniecznie dajcie znać!


Pozdrawiam Was serdecznie!



16 komentarzy :

  1. Też właśnie planuję zamówienie półproduktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, lubię kosmetyki sylveco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja : http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2014/08/amilie-podkad-mineralny.html :)

      Usuń
  4. Balsam Babuszki jest świetny :) Teraz nigdzie nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie był w Cenie Na Do widzenia w Rossmannie:)
      Parę razy go już użyłam i jak na razie może być :)

      Usuń
  5. Miałam balsam z Joanny ale szału nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest w miarę póki co ok. Ogólnie chyba jakoś żadna odżywka b/s nie porzuciła mnie na kolana )

      Usuń
  6. czekam na kilka dłuższych zdań o podkładzie z Amile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na recenzję: http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2014/08/amilie-podkad-mineralny.html :)

      Usuń
  7. Kremów z Sylveco zazdroszczę! Miałam próbki i były świetne!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj! :P Na allegro można trafić na świetne okazje :)

      Usuń
  8. Też odżywkę joanny dorwałam w cnd;) I Sylveco mnie kuszą;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie planuję zrobić duże zamówienie z biochemii urody, kosmetyki sylveco też od dawna chodzą mi po głowie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)