,

wtorek, 9 września 2014

Coloris. Laura Conti. Shine Lip Balm. Pomadka ochronna o smaku malinowym

Cześć!

Dziś mam dla Was recenzję pomadki do ust, którą kupiłam całkiem przypadkiem.

A czy przypadła m go gustu? Zapraszam do przeczytania recenzji :)

Co mówi producent:


Nawilżający balsam do ust o delikatnym, malinowym zapachu. Wzbogacony kwasem hyaluronowym, zwiększającym nawilżenie ust oraz zapewniającym długotrwały efekt pełniejszych ust. Chroni delikatną strukturę ust przed promieniowaniem UV i przedwczesnym procesem starzenia, pomaga w delikatnym natłuszczeniu ust. Dodatek rozświetlających pigmentów nadaje ustom połysk, a delikatny różany odcień subtelnie podkreśla naturalny koloryt ust.




Skład:

Paraffinum Liquidum, Cera Microcrystallina, Polyisobutene, Paraffin, Phenyl Trimethicone, PEG-8 Beeswax, Aroma, C30-45 Alkyl Methicone(and)C30-45 Olefin, Isohexadecane, BIS-PEG/PPG-14/4 Dimethicone, Sodium Hyaluronate, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Cyclopentasiloxane, Xanthan Gum, Tripeptide-1, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Helianthus Annuus Seed Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ricinus Communis Seed Oil, CI 15 850, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Carmine, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol.
Pojemność: 3,6 g.
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia: Pomadkę Laura Conti kupiłam całkiem przypadkowo, gdy nie była dostępna z Nivea wersja truskawkowa. Szczerze mówiąc, jest to całkowicie przeciętny kosmetyk. Nie zauważyłam, by jakoś specjalnie pielęgnował moje usta; są bardziej miękkie, ale to raczej efekt doraźny. Kolor daje bardzo delikatny, połyskujący. Ma bardzo ładny, przyjemny zapach. Sztyft nie mięknie w cieplejsze dni, ma cały czas taką samą konsystencję. 


Raczej już jej nie kupię. 

Znacie ten kosmetyk? Macie ulubione pomadki ochronne?


2 komentarze :

  1. Z pomadek najbardziej lubię Smackersy. Nie dość, że ładnie pachną to jeszcze coś robią.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam jej nigdy wcześniej ,ale raczej bym się nie skusiła chociażby na skład -parafina :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)