,

piątek, 12 września 2014

Aktualizacja włosów. Wrzesień 2014 + efekty hennowania

Cześć!

Dziś chciałabym Wam pokazać moje włosy :) 

Wstawiam dużo zdjęć, ponieważ chcę ukazać ich kolor po już trzech hennowaniach :)












Z koloru jestem raczej bardzo zadowolona. Raczej, bo cały czas się do niego przyzwyczajam! :) Po lusterko sięgam n-ty razy dziennie i coraz bardziej się przekonuję :) Chociaż nie powiem, na początku były myśli, by ściągać te barwniki co mam właśnie na głowie :D 
Są prześwity rudego. Rudego - troszkę powiedziane na wyrost. Jest to raczej kasztan bądź kolory złotawe. Marchewki nigdzie nie ma :D
Gdybym miała powiedzieć jaki mam kolor na włosach, nie umiałabym jednoznacznie go określić. Mam na ciemny, średni i jasny brąz, odcienie kasztanu, złota. I to wszystko się tak naturalnie przeplata i mieni, że jestem zachwycona naturalnością :)
Kiedyś, gdy nie miałam w ogóle styczności z henną, ciężko było mi zrozumieć co to znaczy, czytając w internecie opinie na temat koloru włosów po hennowaniu. Teraz już wiem :)

Po trzech hennowaniach kolor już się dosyć ładnie trzyma :) Włosy są bardzo ładnie nawilżone i odżywione :)
Mam ogromną nadzieję, że hennowanie pomoże w walce z rozdwajaniem się końcówek i w końcu wytrzymam przynajmniej z 4-6 miesięcy bez podcinania! :)))


No to powinność spełniona :D

8 komentarzy :

  1. Kolor wygląda baardzo naturalnie! Świetnie! ;) Ja wciąż nie mogę zdecydować się na henne, a chciałabym wypróbować tą przezroczystą ( bez koloru). Mam cienkie bardzo włosy, a podobno henna może je trochę pogrubić. Mimo wszystko trochę strach, bo niby przezroczysta, ale niektórym dziewczyną jednak nadaje złotego koloru, a ja 2 lata schodziłam z farby o takim odcieniu ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz te włosy! Lubię takie zdecydowane, proste albo kręcone, a nie takie niewiadomojakie jak moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz genialne kręcioły. Zazdroszczę niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne :) Kolor bardzo mi się podoba i jeszcze fryzurka na 3,4 i 5 zdjęciu. Mega mi się podoba :)
    Mogłabyś opisać jak robisz taką fajną fryzurkę bo ja mam zawsze problem zrobić sobie jakieś takie fajne upięcie i kończy się na koczku:( Opisz fryzurkę pliss pliss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, po prostu je skręciłam i upięłam klamrą :) Wszystko bez staranności i dbałości i jakoś tak wyszło :) A dodatkowo parę loków wypadło z tej spinki :)

      Usuń
  5. Witaj :)
    Jeśli twój blog potrzebuje odświeżenia wyglądu lub chcesz kompletnie, go zmienić? Nie czekaj, pisz śmiało. Zajmiemy się tym dla Ciebie.
    https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)