,

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 22.

Witam Was!
Zdjęcie podchodzi z internetu.

Czas na aktualizację długości moich włosów.

Co stosowałam w ostatnim miesiącu:

-Priorin Extra - dwie tabletki dziennie






Aktualizacja długości: 04.08.2014


Górna warstwa:   -> 53,5 cm. -> 51,5 cm (-2 cm.)
 
 Dolna warstwa: 48 cm. -> 48,5 cm  (+ 0,5 cm.)

Tak, w tym miesiącu podcięłam delikatnie końcówki (ok 1-2 cm.), a to dlatego, by przygotować je do...hennowania :) Dokładnie do mieszanki henny i indygo. Włosy hennowałam w sobotę, jutro pierwsze mycie, ale całą relację zdam za parę(naście?) dni :)

Co będę stosować w tym miesiącu:

Dokładnie to samo :)

Miłego dnia!


5 komentarzy :

  1. podziwiam dziewczyny które tak bardzo dbają o włosy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już po prostu kwestia przyzwyczajenia ;)

      Usuń
  2. Ja też wzięłam się za zapuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje włosy nie chcą rosnąć, ale wydaje mi się, że to przez fakt, iż za często zwracam na to uwagę... ;]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)