,

niedziela, 24 sierpnia 2014

TAG: Siedem grzechów głównych - kosmetycznie

Cześć!

TAG podglądnęłam na blogu Grimagee i postanowiłam go zrobić. Ale miałam przy tym frajdy :D

CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Najdroższy kosmetyk... chyba mam wszystkie tanie :D
Może tusz L`Oreal Paris, Volume Million Lashes So Couture klik
A najtańszy? To chyba pomadka do ust Laura Conti :)


GNIEW 
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Kosmetyk, który uwielbiam to maska do włosów  NaturVital Sensitive Hair Mask Aloe Vera Juniper Zimbro klik. Kocham ją szalenie!
Kosmetyk, który nienawidzę, to ... ciężko mi powiedzieć. Żaden mi nie zrobił wielkiej krzywdy. Może samoopalacze? Zawsze się znajdzie po nich jakaś plamka :/
A kosmetyk najtrudniejszy do zdobycia: jest taki jeden, na którego poluję. Boots, Essentials, Curl Creme. Ok, widziałam go na ebayu, ale cena zabija w porównaniu, ile kosztuje w Anglii :)

OBŻARSTWO 
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze? 

Pomadki do ust! Mmm... :D



LENISTWO 
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa? 

Tak. To są balsamy do ciała. Rzadko kiedy używam. No nie chce mi się, no :D Chociaż ostatnio nad tym pracuję :D

DUMA  
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie? 

Jest to zdecydowanie tusz do rzęs. Może mi zabraknąć czarnego cienia, którego używam do malowania kresek, podkładu, ale tusz jest najważniejszy! (O zgrozo! Ile razy zapominałam go nałożyć a zauważyłam to dopiero po paru godzinach :o) 

POŻĄDANIE 
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Uśmiech, hipnotyzujące oczy i w miarę postawna sylwetka :)




ZAZDROŚĆ 
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie? 

Takie, o których bym napomknęła. Dużo jest kosmetyków, których bym nie ruszyła (ze względu na skład). Na szczęście nikt mi nie robi prezentów z niespodziewanymi kosmetykami :D




Część obrazków pochodzi z internetu

Zapraszam wszystkich moich Czytelników do zabawy!

Pozdrawiam! Miłej niedzieli!


11 komentarzy :

  1. Fajny TAG, też mi się nie chce używać balsamów, ale potem mam suchą skórę tak, że się potrafi nawet sypać więc od jakiegoś czasu używam. Niezbyt regularnie ale jednak przełamałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ktoś mnie rozumie :D Uuu, współczuję. No, ale jak trzeba, to trzeba :)

      Usuń
  2. Zrobię taki Tag :) Ale będę miała przy tym frajdy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że go zrobiłaś! :) Fajnie się go u Ciebie czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Baardzo mi miło :D

      Usuń
    2. I odkryłam kolejny fajny blog!

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny ten tag, pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny tag ;D NaturVital Sensitive Hair Mask Aloe Vera mam lecz czeka na testy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)