,

niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozpoczynam akcję denko!

Cześć!

No to nadszedł ten czas, gdy w końcu przytłoczyła mnie ilość moich kosmetyków.
Zapewne niejedna z Was ma ich więcej, ale mnie już ta ilość przerasta i psychicznie blokuje przed nowymi zakupami* :) Może i dobrze? :)

* nie dotyczy kosmetyków mineralnych do twarzy i pewnie jeszcze znajdą się jakieś wyjątki ;)









Na pożegnanie z zakupami trafiłam na dwie ostatnie sztuki odżywki Nivea Curl Balm Flexible Curls w Biedronce w promocyjnej cenie - 3 zł. Jak to ja, wzięłam od razu dwie sztuki, bo co jak się sprawdzi, a druga butelka ucieknie mi w tak świetnej cenie? :P Ach ten mój tok myślenia :D



Za jakiś czas zaktualizuję zdjęcia obecnie posiadanych kosmetyków :)

Używałyście tego produktu z Nivea? :)


Miłego dnia!








27 komentarzy :

  1. o kurcze, sporo rozpoczętych kosmetyków, powodzenia w dekowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo, sporo :) Nie wszystkie rozpoczęte, ale termin ważności goni :D A ja nie lubię wyrzucać kosmetyków ;)

      Usuń
  2. Mam dwie maski, dwie odżywki i dwa szampony i jeden olej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super! Żadnego denka nie trzeba :D Chociaż ja bym chyba miała malutki niedosyt :D

      Usuń
  3. miałam jakieś 2 lata temu ten balsam z Nivea i pamiętam jeszcze jego zapach,był cudowny.co do działania to nie pamiętam już jak się sprawował ;) powodzenia w denkowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W międzyczasie była podobno zmiana składu :) Zobaczymy jak się spisze :)
      Dzięki :)

      Usuń
  4. Zapas masek masz na kilka lat!:) Ja ogarnęłam swoje zapasy, właśnie przez denko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście większość masek do mycia włosów, także o wiele szybciej pójdzie (mam taką nadzieję) !

      Usuń
  5. Oooo, ale Ci się trafiło w Biedrze :D Jak się sprawdza ta Nivea?

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo, ale szczerze mówiąc, to takie bubelki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co :) Z pierwszego zdjęcia to wszystko do mycia włosów :)
      Parę perełek się znajdzie, których szkoda mi nadużywać :P

      Usuń
  7. Naprawdę tego sporo. Trzymam kciuki za zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah:p Dobre myslenie :) Używam czasem Nivea do loczków, kiedys sprawdzał się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki sam tok myślenia jak Ty, co do ostatniego zdjęcia :D :D
    powodzenia w zużywaniu! ależ masz masek do włosów :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo masz tych kosmetyków porozpoczynanych ;)
    powodzenia ! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle różnosci :) Będę czekać na opinie :)
    Mój ulubiony Kallosek i Bingo ze spiruliną widzę, też mam ale zapachu nie lubię a działa nawet dobrze. Cieszę się że mogę go do mycia zużyć :p Nivea do kręconych kiedy był dla mnie niezastąpiony, teraz wolę żel, ale nadal Nivea swietnie się sprawdza i czasem używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczaiłam się do żeli i jakoś ciężko mi spróbować go użyć :D
      Pewnie zastosuję go w jakiś wolny dzień, w razie, gdyby wyszło coś nie tak :)

      Usuń
  12. Oj, ja też muszę się zabrać za denkowanie, szczególnie masek do włosów, bo niektóre stoją już rok otworzone, szczególnie ciężko mi idą te wielkie słoiczki BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam te Nivejki ładnych parę lat temu, ale nie wspominam ich zbyt dobrze. ;/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)