,

sobota, 30 sierpnia 2014

Haul (nie)kosmetyczny + informacja kosmetyczna.

Cześć!

Dziś chcę się Wam pochwalić moimi zdobyczami.Wszystko wyłapane w Second-Hand. 
Uwielbiam latać po takich sklepach :) Można wyczaić fajne rzeczy :)

Wiecie co? Jakoś wiosną kupiłam sobie nową torebkę w sklepie Boti. Po ok. miesiącu, pewnego dnia nurkuję w lumpeksie i co widzę? Moją torebkę! Ja za swoją dałam 90 zł. Później ją widziałam za 30 :D Normalnie byłam w szoku :D Oczywiście była jak nowa, bez jakichkolwiek oznak użytkowania ;)

Przejdźmy do rzeczy :D :



Buty na koturnie, 25 zł.


Tzw. Sneakersy. Crop Town. Na wagę. 5,20 zł. 
Już dawno za mną takie chodziły. A tu proszę :D Dorwałam za grosze :)



Leginsy, na wagę, ok 5 zł. 
Idealne na teraz, materiał a'la satynowy.


Jeansy, rurki. Na wagę ok. 10 zł.
Szyte jak na mnie.

No i jeszcze jedna informacja.

Uprzejmie donoszę, że jeśli zrobicie w ten weekend zakupy w sklepie ecospa.pl/ powyżej 49 zł i wybierzecie dostawę Pocztą Polską, płatną przelewem,  to wysyłka wyniesie 0 zł. 

Mam nadzieję, że wytrzymam i nic nie kliknę, chociaż kusi mnie bardzo parę produktów, m.in. baza szamponowa i  parę hydrolatów... A mam jeszcze tyyle do zużycia...

Lubicie chodzić po lumpeksach?

Miłego weekendu!



14 komentarzy :

  1. Bardzo lubię ciucholandy, ale niestety nie mam teraz czasu na szukanie perełek. Kiedyś dorwałam sukienkę, która jest ze mną do dziś. Totalnie retro, idealna na lato. Jest już ze mną chyba 4 rok jak nie dłużej:)ale butów bym nigdy nie kupiła, jakoś nie wiem...brzydziłabym się...ciuchy jeszcze możesz uprać, ale butów już nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się brzydzę używanych butów, ale patrzę jakie kupuję :) A te widać, że są nówki :) Te drugie nawet miały metkę :)
      W sumie to chyba są jakieś psikacze do dezynfekcji... Coś mi się tak wydaje :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy, za mną te buty na koturnie chodzą już rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) To raz dwa do sklepu :D

      Usuń
  3. Świetne buty :-) Ja nie potrafi nigdy wyczaić w sh takich fajnych rzeczy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. SH zawsze mnie zaskakują ;D Ale ja totalnie nie umiem w nich grzebać. ps. świetny, nowy nagłówek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że ktoś zauważył! Dziękuję!!! :D

      Usuń
  5. Zazdroszczę łupów :) ja nie mam talentu do takiego szukania :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)