,

niedziela, 17 sierpnia 2014

Hakuro H50, pędzel do podkładu flat top.

Cześć :)

Dziś Wam przedstawię pędzel, którego używam do nakładania podkładu mineralnego.
Zapewne każdy o nim troszkę słyszał :)

Co mówi producent:

Pędzel kosmetyczny popularnej polskiej marki Hakuro. Pędzel H50 wykonany został z wysokiej jakości włosia syntetycznego, tricolorowego z dominującym kolorem kremowym. Gęste i bardzo miękkie włosie, ułożone w okrągłej skuwce, przycięte zostało na prosto. Stanowi zatem idealne narzędzie do rozprowadzania wszelkich produktów płynnych, kremowych - takich jak podkład, korektor, róż. Niezastąpiony jest również do nakładania produktów mineralnych. Pędzel nie pozostawia nieestetycznych smug, perfekcyjnie umożliwia aplikację produktów płynnych. Dla uzyskania jeszcze lepszych efektów podczas codziennego użytkowania, oraz dla wykorzystania jak najmniejszych ilości kosmetyków, zaleca się przed nabraniem produktu spryskać delikatnie pędzel wodą. Łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Rączka drewniana, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość. Pędzel H50 jest większą wersją pędzla H50s.



Długość rączki: 14,5 cm.
Długość włosia: 2,5 cm
Średnica włosia pędzla: 3,5 cm
Dostępność: allegro, inne sklepy internetowe
Cena: ok. 25-30 zł.
Moja opinia: Jest to mój pierwszy, bardziej profesjonalny pędzel. Tak, jak napisałam we wstępie, używam go do do nakładania podkładu mineralnego. Od pierwszego użycia jestem nim
zachwycona. Rewelacyjnie się nim operuje, nie pozostawia smug, a podkład pięknie wtapia się w cerę. Szczerze mówiąc, wcześniej jakoś sceptycznie podchodziłam do tego, że podkład można nakładać pędzlem :)




Pędzelek jest  mięciutki i delikatny. Dość mocno zbity. Mam go ok. 4-5 miesiące. Po praniu nic się z nim nie dzieje, szybko wysycha. Od samego początku, zgubił może z 3-4 włoski. 


Znacie ten pędzel? Jaki jest Wasz ulubiony flat top?

Miłego dnia!


12 komentarzy :

  1. do nakładania podkładu/fluidu używam jego mniejszego brata H51 i również jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam, również do minerałów :D ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem używam H50s, ale ostatnio pozostaję wierna gąbeczce typu Beauty Blender :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też go mam, krócej od Ciebie ale już zdążyłam go polubić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się jeden pędzel z tej firmy H52 :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zerknęłam i też fajnie wygląda :)

      Usuń
  6. hej. jaka jest roznica miedzy h50 a h50s. roznia sie srednica?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)