,

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Gazetka promocyjna drogerii Natura. Od 14.08.2014 r.


Witam Was!

Pędzę do Was z gazetką Natury, w której są nowe promocje!



Viewer_small_gazetka_33-00


Mimo, że mam bana na zakupy, kupię maskę Natur Vital, która jest  przeceniona z 22,49 zł. na 16,49 zł. a moje włosy ją wręcz uwielbiają. Jedyna maska, która tak bardzo mi podpasowała (recenzja) .

Interesuje mnie jeszcze kuracja Elfa Intensive Hair Therapy, ale to już dopiero, jak troszkę pozbędę się zapasów :)



A Wy coś kupicie?

12 komentarzy :

  1. ooo chyba tym razem na coś się zdecyduję :D spadłaś mi z nieba z taką gazetką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie i ja muszę kupić tą maskę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuszę się na maskę nawilżająca do włosów z aloesem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ale nie mam w okolicy Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie przy okazji zamówienia w perfumerii do koszyka dorzuciłam pasty więc nie wiem czy będę robiła jeszcze większe zapasy

    OdpowiedzUsuń
  6. JA nadal staram się swoje zapasy uszczuplić więc pewnie nic nie kupię choć oferta jest niezła i nie wiem do końca czy się nie skuszę na mleczko do ciała z Ziaji...gratis kremik...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)