,

środa, 13 sierpnia 2014

Amilie, podkład mineralny

Cześć!

Dziś Wam przedstawię podkład, który pokochałam ja osobiście i moja cera :)

Co mówi producent:

Formuła Coverage zapewnia idealne krycie wszelkich niedoskonałości cery, z budowanym stopniem krycia (każda kolejna warstwa nadaje większe krycie). Podkład o gładkiej, jedwabistej konsystencji z delikatnym, promiennym wykończeniem (subtelne glow). Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.
Honey - odcienie ciepłe z brzoskwiniowymi/żółtymi tonami.
Beige - odcienie chłodne z beżowymi/brązowymi tonami.
Golden - odcienie ciepłe ze złotymi/żółtymi tonami.
Olive - odcienie neutralne z oliwkowymi/zielonymi tonami.
Natural - odcienie neutralne.
Cool - odcienie chłodne z różowymi tonami.




W składzie znajdziemy:


- mika – naturalny minerał. Drobinki miki działają jak małe kryształy, które odbijają i rozpraszają światło, dzięki czemu ukrywają niedoskonałości i sprawiają, że skóra jest promienna i rozjaśniona,
- dwutlenek tytanu – naturalny minerał. Posiada właściwości antybakteryjne (polecany dla skóry trądzikowej). Jest też naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Znajduje zastosowanie zwłaszcza w kosmetykach dla dzieci lub dla osób o skórze wrażliwej, 
- tlenek cynku – naturalny minerał. Posiada właściwości antybakteryjne i matujące. Dodatkowo podobnie jak dwutlenek tytanu jest źródłem naturalnej ochrony przed promieniami UV, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem słońca i przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się. Swoje zastosowanie ma także w kremach dla dzieci jako składnik pomocny w gojeniu się ran,
- tlenki żelaza, ultramaryna – pigmenty,
- węglan wapnia – naturalny składnik pochodzenia mineralnego. Doskonale absorbuje sebum i wilgoć ze skóry.


Pojemność: 5 g.
Dostępność: sklep Amilie , kosmetyki-mineralne.com/
Cena: 36 zł.
Moja opinia: Podkład jest zapakowany w wygodne pudełeczko z sitkiem. dzięki któremu możemy regulować ilość dziurek, przez które wysypujemy ten magiczny proszek.
Odcień, który aktualnie używam to Beach Sand, który należy do grupy Beige (odcienie chłodne z beżowymi/brązowymi tonami), Idealnie wtapia się w moją cerę. Szczerze mówiąc, trafiłam na ten kolor w ciemno i bardzo szybko. Miałam próbkę o jeden ton jaśniejszy i zamówiłam opakowanie o jeden odcień ciemniejszy. I pasuje! :)
Podkład bardzo dobrze się wtapia, ładnie kryje niedoskonałości  (w zależności od ilości warstw - u mnie 4 warstwy to bardzo mocne krycie). Ja zazwyczaj nakładam 2, maksymalnie do 3 warstw - nie mam za bardzo co ukrywać, ewentualnie delikatne zaczerwienienia i od czasu do czasu jakąś krostkę :)
A jak się sprawuje w ciągu dnia? Zauważyłam, że jak jest bardzo gorąco, to potrafi u mnie zbierać się w kupki, tzw. ciastolić się :) , ale to przy około 3 i więcej warstwach. Przy dwóch tego nie zauważyłam.  Jeśli nałożę odpowiednią ilość, to trzyma się cały dzień na swoim miejscu a cera jest wręcz idealna! Jedyny, baardzo malutki minusik, to to, że po ok. 5-6 godzinach pojawia się u mnie bardzo delikatna warstewka tłuszczu, którą szybko usuwam bibułkami matującymi :)
Nie mam dużego doświadczenia z fluidami i innymi podkładami nie- czysto mineralnymi, ale ten przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Twarz wygląda po nim jak z obrazka, ale jednocześnie bardzo naturalnie. Ciężko zgadnąć, czy na cerę jest coś nałożone, czy to naturalny efekt :) Tak bardzo się wtapia :)
Nie zauważyłam, by przesuszał mi cerę. Nakładam pod niego Sylveco, lekki krem brzozowy i po paru minutach aplikuję ten podkład. 
Zdarzało mi się również nakładać na czystą twarz i nie zauważyłam skutków ubocznych :)
Nieraz uratował mi twarz, gdy schodziła mi skóra po opalaniu - ładnie pokrywał moją buzię i ukrywał odstające skórki! 
Myślę, również, że ma bardzo pozytywny wpływ na moją skórę - skóra się mniej przetłuszcza i coraz rzadziej wyskakują niespodzianki.

Taka ilość wystarcza mi na pokrycie całej twarzy (jedna warstwa). Podkład używam od maja i myślę, że dopiero zbliżam się do połowy opakowania.


Ale się rozpisałam, co? :D

Używacie kosmetyków mineralnych?






10 komentarzy :

  1. z chęcią bym spróbowała nawet po nie udanej próbie z AM :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Można zamówić próbki po 2 zł z groszami :)
      A Też mam AM, ale jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  2. jeszcze nie miałam kosmetyków mineralnych,ale od dłuższego czasu już im się przyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wydajny :) Ja nie używam niestety podkładow więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajny, wydajny :)
      Przed nim też nie używałam podkładów a do niego podchodziłam jak do jeża :D

      Usuń
  4. Nie używałam go, ale z chęcią w końcu wypróbowałabym jakiś podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten podkład w odcieniu shell rose i muszę przyznać, że naprawdę jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Tobie również podpasował :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)