,

piątek, 8 sierpnia 2014

Aktualizacja włosów!!!! :) / Efekt po hennowaniu włosów.

Witam Was!

No to nadszedł ten czas, aż w końcu przełamałam się na zaktualizowanie moich włosów. Nie wiem, jakiś mam zazwyczaj przed tym wewnętrzny opór. Może dlatego, ze nie zawsze dobrze wyglądają/wychodzą na zdjęciu. Może to wstyd..


Tutaj przedstawiam Wam wizualną długość:


Zdjęcie nie jest mocno wyraźne, ale co ma być widać, to widać :)


A tu reszta zdjęć :) Oczywiście wybrałam te, na których prezentują się najlepiej. Uwierzcie, na niektórych wyglądałam jak Baba-Jaga :D








Tak jak w tytule, ostatnio hennowałam włosy w proporcji 1/3 henny +2/3 indygo.
Wyszedł piękny ciemny brąz :) W pewnym momencie pomyślałam, że aż za ciemny :) Czar prysł po pierwszym umyciu, zmył się do...ciemnego brązu z kasztanową poświatą pod światło. Aż się boję kolejnych myć, jaki kolor będę mieć na głowie, ale już zaplanowałam kolejne hennowanie, tj po 2 tygdniach :) Legenda głosi, że im więcej hennowań, tym barwnik (dokładniej indygo) bardziej się trzyma włosów.
Zobaczymy jak to będzie wyglądać u mnie :)


Efekt zaraz po umyciu:
jeszcze delikatnie wilgotne


Całkowicie suche


Kolor pod światło

Po pierwszym umyciu (po 4 dniach):














Wstawiłam dużo zdjęć, by ukazać kolor pod różnym światłem. 
Te po hennowaniu nie są tak piękne zdefiniowane, bo nie użyłam żadnego stylizatora. Nawet odżywki bez spłukiwania ;]

Obiecuję poprawę!!! Już ustawiłam przypomnienie na za 3 miesiące, by opublikować kolejną aktualizacje włosów :) 

Zapraszam do wypełnienia ankiety klik

Pozdrawiam Was serdecznie!!!







22 komentarze :

  1. Włosy cudne szkoda tylko że aż tak szybko wypłukuje się kolor. Strasznie masz ładne oczy takie hipnotyzujące:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, szkoda, ale będę walczyć z nimi, tj. będę męczyć hennowaniem :)
      Dziękuję! Bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. O jeju ! jakie Ty masz loki przeurocze nie mogłam się skupić na niczym innym hah :)) Obserwuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy! I jakie gęste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przez hennę o połowę grubsze :)

      Usuń
  4. o rany,ale śliczne włosy :D no i te oczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. konecznie stosuj jakieś stylizatory/odżywki, bo po hennowaniu loczki straciły wygląd :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę, muszę :) Na razie nie chciałam na nie nic dokładać. Na szczęście to tylko kwestia czasu, bo już kiedyś bawiłam się w hennowanie :)

      Usuń
  6. łoooł no to sesyjka fajna , na drugim zdjęciu najlepsze , w zasadzie to mam prawie takie same ;) podejrzewam że jakbym pokazała komuś zdjęcie Twoich włosów i powiedziała że to moje to ani nikt by się nie zorientował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteśmy Włosowe Siostry :)))
      Jest możliwość, bym zobaczyła Twoje? :)

      Usuń
    2. tak , jesli chcesz wyślę Ci na maila , tylko poczekam bo wczoraj miałam sesję zdjęciową , to będą dobrej jakości zdjęcia :)

      Usuń
    3. No jasne! ewa.rozek1807@interia.pl :)

      Usuń
  7. Jakie piękne, gęste loki! :O
    Też takie chcę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne :) W ogóle od kiedy je pierwszy raz zobaczyłam to jestem nimi zauroczona :) w ogole liczna jeste a włoski dodają Ci jeszcze więcej uroku:)
    Mam wrażenie \że mamy podobny typ skręttu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :) To ten sam rodzaj skrętu!!!
      Dziękuję, jest mi bardzo miło!!! :)

      Usuń
  9. Przecież masz cudne sprężynki! :)
    W ogóle piękna z Ciebie dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)