,

niedziela, 13 lipca 2014

Verdesativa Professional. Szampon do włosów zmiękczający Konopia i Cyprys.

Witam Was!

Jaka u Was pogoda? U mnie szaro i buro :( Nic, tylko spać ;)

Dziś przedstawię Wam szampon zmiękczający do włosów.


Co mówi producent?

Doskonały do codziennego stosowania, również jako alternatywa wobec specjalistycznych zabiegów. Formuła szamponu łączy w sobie roślinne składniki aktywne wykazujące się działaniem zmiękczająco-nawilżającym o niezwykle delikatnej bazie myjącej. Poprawia mikrokrążenie skóry głowy, dzięki czemu eliminuje jej swąd i podrażnienie.

Roślinne składniki aktywne: aloes, cyprys, olej konopnyprawoślaz lekarskinagietek.

Sposób użycia: Zaleca się rozcieńczyć produkt, aby ułatwić jego rozprowadzenie, w szczególności na długich włosach. W celu zwiększenia jeszcze bardziej wydajności szamponu i jego dobroczynnego działania, zalecamy od czasu do czasu wcierać we włosy czystą oliwkę Verdesativa kilka godzin przed myciem.


Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Disodium Cocopolyglucose Citrate - substancja myjąca
Caprylyl/Capryl Glucoside - delikatna substancja myjąca
Sodium Chloride - wpływa na konsystencję produktu
Disodium Cocoamphodiacetate - delikatna substancja powierzchniowo czynna. Wytwarzana z oleju kokosowego. 
Sodium Cocopolyglucose Tartrate - naturalny środek myjący
Sodium Lauroyl Glutamate - substancja myjąca
Lauryl Polyglucose - substancja myjąca
Aloe Barbadensis Extract - ekstrakt z Aloesu. Działa nawilżająco.
Althaea Officinalis Extract - Prawoślaz Lekarski
Calendula Officinalis Extract - Nagietek Lekarski
Cucumis Sativus Extract - ekstrakt z Ogórka
Tilia Cordata Extract - Lipa Drobnolistna
Verbascum Thapsus Extract - Dziewanna Drobnokwiatowa
Cupressus Sempervirens Oil - Olejek Cyprysowy
Cannabis Sativa Seed Oil - Olejek z nasion Konopii Siewnej
Chondrus Crispus Extract -  wyciąg z Chrzęściny Kędzierzawej
Cedrus Atlantica Extract - ekstrakt z cydru
Cinnamomum Cassia Oil - Cynamonowiec Wonny
Citrus Aurantium Dulcis Oil - olejek eteryczny z Pomarańczy Słodkiej.  
Juniperus Communis Oil - olejek z owoców Jałowca. Nadaje zapach. 
Potassium Sorbatesól potasowa kwasu sorbinowego. Konserwant. 
Lactic Acid - kwas mlekowy. Reguluje pH produktu.
Glycerin - gliceryna, ma działanie nawilżające.
Ascorbic Acid - witamina C
Ascorbyl Palmitateantyoksydant (przeciwutleniacz).zapobiega lub w znaczny sposób ogranicza szybkość zachodzenia procesu utleniania zawartych w kosmetyku składników tłuszczowych, np. niektórych cennych olejów roślinnych. Dodatek antyoksydantów zapewnia trwałość produktów, wydłuża ich przydatność do użycia, zabezpiecza przed powstawaniem nieprzyjemnego zapachu, zmianami barwy oraz konsystencji produktu gotowego.
d-Limonene - składnik kompozycji zapachowej




Pojemność: 200 ml.
Dostępność: http://homeofit-lab.com/
Cena: 37,60 zł
Moja opinia: Bardzo zadziwił mnie skład szamponu - wiele wyszukanych składników. A jak zadziałał? Podchodziłam do niego jak do jeża. Zawsze mam strach przed użyciem nowego szamponu do włosów. Ten mnie bardzo zaskoczył. Włosy po jego umyciu były bardzo, ale to bardzo mięciutkie. Jak po odżywce. Mimo braku silikonów, bardzo mnie zadziwiło to, że były tak miłe w dotyku, już nie wspominając o braku takiej ,,tępoty" po szamponie. Mimo wszystko i tak po nim używam odżywki, już mam to w zwyczaju. Jego cena jest dość wysoka, jednak myślę, ze fajnie by się spisywał jako kosmetyk ,,SOS", gdy nie mamy czasu na nakładanie odżywki/maski po umyciu. 

Producent zaleca jego rozcieńczenie przed nałożeniem na włosy. Ja staram się go rozrabiać z wodą w małym kubeczku - przez co jest wydajniejszy. 
Ma bardzo delikatny, miły zapach. 
Jestem z  tego produktu bardzo zadowolona. Myślę, że jeszcze kiedyś się na niego skuszę. 
Dla mnie, to cudo :)

Znacie ten szampon? Słyszeliście  nim?

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam miłego dnia!





1 komentarz :

  1. cena dość wysoka, lecz muszę przyznać iż zainteresowałaś mnie tym produktem

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)