,

niedziela, 27 lipca 2014

Orientana. Olejek do ciała. Imbir i trawa cytrynowa.

Cześć!

Dziś pokażę Wam wielofunkcyjny olejek, Który podbił moje serce. Dlaczego?
Zapraszam do lektury :)

Co obiecuje producent:

Połączenie naturalnych olejków roślinnych według tradycyjnej receptury ajurwedyjskiej. Olejki są tłoczone na zimno i nierafinowane. Olejek użyty w czasie intensywnego masażu niweluje nadmiar tkanki tłuszczowej i cellulit. Dodaje energii.
Do pielęgnacji skóry zwiotczałej, wysuszonej i wymagającej uelastycznienia
Połączenie olejków, które wzajemnie się wspierając doskonale pielęgnują skórę. Dzięki zawartości olejku z kłącza imbiru działa rozgrzewająco, oczyszczająco i wzmacniająco. Pomaga zwalczać cellulit. Poprawia ukrwienie skóry i jej metabolizm. Poprawia krążenie, niweluje obrzęki. Olejek z trawy cytrynowej - działa detoksykująco i odświeżająco. Ma działanie pobudzające i aseptyczne. Pobudza, energetyzuje, poprawia nastrój. Olejek doskonale się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
DZIAŁANIE:
- działa rozgrzewająco,
- pobudza metabolizm i ukrwienie skóry
- stymuluje cyrkulację limfy
- odżywia
- nawilża
- delikatnie natłuszcza
Skład:
Pełny skład: olej z ziaren słonecznika, olej sezamowy, olej z oliwek, olej migdałowy, olej jojoba, olej z pestek moreli, olej z kiełków pszenicy, olejek imbirowy, olejek z trawy cytrynowej, Wit E.
OLEJ Z ZIAREN SŁONECZNIKA – bogaty w fosfolipidy, karoten i witaminę E. Zmiękcza, wygładza i wzmacnia skórę. Ma działanie przeciwrodnikowe i przeciwzapalne.
OLEJ SEZAMOWY – dotlenia, odżywia, działa przeciwzapalnie.
OLEJ Z OLIWEK – bogaty w  nienasycone kwasy tłuszczowe. Odżywia i chroni skórę, poprawia jej ukrwienie skóry, wzmacnia barierę naskórka, doskonale  regeneruje i nawilża.
OLEJ MIGDAŁOWY – działa odżywczo. Zawiera proteiny, sole mineralne oraz witaminy A, E, D i z grupy B. Wpływa na jędrność i elastyczność skóry i opóźnia proces starzenia. Zawiera również kwasy linolowy i oleinowy, które zmiękczają naskórek i wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry.
OLEJEK JOJOBA – Odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza skórę oraz włosy. Pomaga w leczeniu trądziku.
OLEJEK Z PESTEK MORELI – nawilża i wygładza naskórek
OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY -  bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy, składniki mineralne, lecytyny, enzymy, fitosterole, karoteny. Wykorzystywany do pielęgnacji skóry zniszczonej i zmęczonej.
OLEJEK IMBIROWY –  pomaga zwalczyć cellulit
OLEJEK Z TRAWY CYTRYNOWEJ -  ujędrnia i detoksykuje skórę 
SPOSÓB UŻYCIA:
Niewielką ilość olejku wmasować w ciało okrężnymi ruchami.


Pojemność: 210 ml.

Dostępność: http://www.orientana.pl/ , spis sklepów stacjonarnych: klik

Cena: 36 zł.
Moja opinia: Pierwsze otwarcie buteleczki i...pierwsze oczarowanie. Wspaniały zapach trawy cytrynowej z delikatną nutką imbiru. Co więcej, ten zapach się utrzymuje na skórze! 
Olejek jak to olejek, jest tłusty, przez co bardzo wydajny i tu również moje zaskoczenie: rewelacyjnie się wchłania w skórę. Fakt, troszkę trzeba poczekać, ale prawie wszystko jest pochłaniane. Zostawia tylko delikatną warstewkę, która daje ładny, satynowy efekt (nie taki typowy jak po balsamach, ale bardziej ekskluzywny). Po ok. tygodniu regularnego stosowania, zauważyłam trwały efekt nawilżenia (o wdzięczne moje nogi -  co bywały wiecznie suche!)  naprężenia i uelastycznienia (uda ;) ). Dzięki niemu moja cera odzyskała wspaniały blask.
Nie byłabym sobą, gdybym z ciekawości nie użyła go do olejowania włosów. Kolejny zachwyt! Idealnie gładkie włosy, miękkie i lśniące. 

Wybaczcie, w jakim stanie jest opakowanie, ale to efekt częstego, uzależniającego używania :)

Buteleczka ma wygodny dozownik, z niewielką dziurką, z której wypływa ilość olejku, jaką chcemy.

Widzicie jaki mam jego mały ubytek? Używam go od dobrych paru miesięcy, a go prawie w ogóle nie ubywa! :)
Serdecznie Wam go polecam! Na pierwszy rzut oka, wydawać się może, że ,,troszkę" kosztuje, ale to tylko złudzenia w porównaniu do jego wydajności. 
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki Orientany?

Pozdrawiam Was serdecznie,



3 komentarze :

  1. Nie miałam go. Jeśli chodzi o kosmetyki tej firmy to mam tonik do włosów i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet bym się skusiła, ale zapach trochę chyba nie dla mnie :) i póki co robię sobie bana na kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z jaśminem, ciekawa jestem jak będzie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)