,

piątek, 4 lipca 2014

NaturVital Sensitive Hair Mask Aloe Vera Juniper Zimbro (Maska dla wrażliwej skóry głowy)

Cześć!

Dziś Wam zaprezentuję maskę, która stała się moim ideałem. 
Zapraszam do czytania :)

Co mówi producent:

Błyskawiczna maseczka do włosów Aloes + Jałowiec  odbudowa i nawilżenie. Hypoalergiczna formuła dla osób o wrażliwej skórze głowy z ekstraktem z certyfikowanych upraw ekologicznych.

W ciągu zaledwie 3 minut przywraca włosom utraconą witalność i nawilżenie sprawiając, że uzyskują one połysk i zdrowy wygląd. Sok z organicznie uprawianego aloesu jest bogaty w aminokwasy, witaminy i minerały toteż silnie nawilża włosy i nadaje im miękkość. Stają się one błyszczące, elastyczne i dobrze się układają. 
Jałowiec działa tonizująco na skórę głowy i stymulująco na cebulki włosów. 
Zawiera: sok z aloesu pochodzącego w 100%z certyfikowanych upraw organicznych, ekstrakt z owoców jałowca oaz pro-witaminę B5
Nie zawiera: barwników, silikonów, parabenów ani olejów mineralnych (parafiny).

Sposób użycia: po umyciu włosów szamponem nałożyć maseczkę na wilgotne włosy i delikatnie masować od ich nasady aż po same końce. Pozostawić na około 3 minuty i następnie obficie spłukać wodą. 




Skład:

Aqua - woda, rozpuszczalnik
Cetearyl Alcohol - emolient; niejonowa substancja powierzchniowo czynna. ubstancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe (aplikacyjne).. Zmiękcza włosy, nawilża i wygładza.
Aloe Barbadenis Leaf Juice -  aloes
Cetyl Esters - emolient; wosk syntetyczny. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy
Glycerin - gliceryna, działa nawilżająco
Juniper Communis Fruit Extract - ekstrakt z jałowca
Behetrimonium Chloridesubstancja aktywnie myjącą, odpowiedzialna za gruntowne oczyszczanie skóry i włosów dobrze się wchłania i ma działanie wygładzające, dzięki któremu włosy odzyskują swój blask, miękkość i gładkość
  • jest środkiem ułatwiającym rozczesywanie i zapobiegającym elektryzowaniu się włosów.
Panthenol - witamina B5, ma działanie nawilżające i łagodzące podrażnienia. 
Cetrimonium ChlorideKationowa substancja powierzchniowo czynna. Ułatwia spłukiwanie preparatu. ubstancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym, które możemy wprowadzić przy codziennym użytkowaniu produktu (np.nabierając krem palcem).
Parfum - zapach
Phenoxyethanol - konserwant
Benzoic Acid - konserwant
Dehydroacetic Acid - konsewant
CI 7789 - barwnik





Pojemność: 300 ml.
Dostępność: drogerie Natura
Cena: ok. 20 zł.
Moja opinia: Jestem oczarowana tą maską! To mój hit numer jeden! Mam po niej włosy idealnie nawilżone, dociążone(nie obciażone!), błyszczące, pełne blasku. Idealnie się układają. Nawet moje końcówki troszkę przesuszone pięknie dzięki niej odżyły! Jestem nią zachwycona. Lepszej maski nigdy nie używałam. I żałuję, że kupiłam  ją dopiero teraz, chociaż czytałam już dużo, dużo wcześniej o niej same superlatywy. 
Maska ma konsystencję masełka, przez co bardzo dobrze się nakłada, nic nie skapuje (przed jej nałożeniem staram się odsączyć włosy z nadmiaru wody). Używałam ją na 3 minuty i na pół godziny. I fajny efekt był już nawet po tych paru minutach. Po dłuższym czasie był podobny. 
Maska ma delikatny, niedrażniący zapach.

Polecam Wam ją z całego serca! Jestem w niej zakochana :)

Znacie tę maskę?


 

3 komentarze :

  1. fajnie, że produkt sprawdził się u Ciebie mam tą maskę schowaną i czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest właśnie w trakcie testów. Naszukałam się jej, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)