,

środa, 30 lipca 2014

Moja pielęgnacja twarzy

Cześć!

Dziś chciałabym Wam opisać, jak pielęgnuję swoją cerę. Na początku Wam ją przedstawię.

Jaka jest moja skóra twarzy:

Moja skóra to typ mieszany skłonna do pojedynczych wyprysków. Ostatnio z postępem na plus. Coraz mniej się przetłuszcza i od długiego czasu nic nie wyskoczyło (pfu-pfu!). Mam również parę pojedynczych popękanych naczynek z przed paru lat. I na tym, póki co koniec. 


Zdjęcie pochodzi z internetu.

Jak pielęgnuję skórę:


Codziennie, rano i wieczorem myję twarz:




  •  balsamem do kąpieli Rossmann, Babydream fur Mama. Bardzo fajnie oczyszcza twarz, bez jakichkolwiek ściągnięć.; lub:
  • Ziaja, Ulga Dla Skóry Wrażliwej, Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała -  działa podobnie jak w/w kosmetyk.

Następnie kremuję twarz:
  • Sylveco, Lekki krem brzozowy. klik . Mój hit. Nigdy wcześniej nie trafiłam na tak wspaniały krem.


Makijaż
  • Stosuję podkłady mineralne. Dokładnie firmy Amilie. klik. Na pewno ma spory wpływ na ograniczenie produkcji sebum i  wyprysków.

Od czasu do czasu:

  • korund - mikrodermabrazja klik - niestety, nie jestem systematyczna. Średnio go robię raz na 2 tygodnie ;)
  • maseczki - zazwyczaj gotowe, ale to już naprawdę baaardzo rzadko (np. błoto z Morza Martwego klik) . No leń jestem i tyle!!! :D

Myślę, że dzięki tym wszystkim zabiegom moja cera się uspokoiła co do przetłuszczania i nowych niespodzianek. 


Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy?





1 komentarz :

  1. W chwili obecnej poszukuję kremu idealnego testuję kremy Ziaja i jestem na dobrej drodze :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)