,

sobota, 26 lipca 2014

Celia. De Luxe. Oczyszczanie. Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu.

Cześć!

Dziś przedstawię Wam micela, z którym się bardzo polubiłam :)

Co mówi producent:

Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu polecany do wszystkich typów cery w każdym wieku. Zawiera ekskluzywny wyciąg z naturalnych pereł, kwas hialuronowy, glicerynę i D-pantenol.

  • Starannie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu
  • Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia 
  • Pozostawia skórę delikatną w dotyku
  • Formuła 2 w 1 skutecznie zastępuje mleczko i tonik.



Sposób użycia:
Nasączyć płynem wacik i zmyć makijaż z twarzy i oczu. Powtarzać czynność zmieniając wacik aż do momentu, kiedy nie będzie na nich śladu zanieczyszczeń. 

Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
PEG-7 Glyceryl Cocoate - niejonowa substancja powierzchniowo czynna
Glycerin - gliceryna. Ma działanie nawilżające, humektant
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, emulgator. 
Sodium Hyaluronate - kwas hialuronowy. Nawilżacz
Hydrolyzed Pearl Sea Salt - wyciąg z perał
Panthenol - działa nawilżająco
Disodium EDTA - konserwant
DMDM Hydantion - konserwant
Isodopropynyl Butylcarbomate - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Parfum - zapach

Pojemność: 200 ml.
Dostępność: Biedronka
Cena: ok. 8 zł. 
Moja opinia: Micel ten kupiłam tak na szybko, gdy skończył mi się z Garniera klik . Padło właśnie na ten. Produkt zapakowany jest w pojemnik w kształcie walca z zamknięciem ,,klik". Ma niewielki otwór i nie zdarzyło mi się go jeszcze wylać za dużo. Opakowanie lekko prześwituje pod światło, więc można zobaczyć, ile nam go pozostało. Płyn ten ma bardzo delikatny zapach, bardzo przyjemny. A co do jego działania: Używam go do zmywania makijażu oczu. Idealnie sobie radzi z tuszem do rzęs i kredką. Nic nie rozmazuje i nie pozostawia resztek makijażu. Nie podrażnia moich oczu. Cera nie jest po nim ściągnięta ani wysuszona. W sumie, to zauważyłam, ze ładnie mi nawilża powieki, które jeszcze niedawno były suche.

Jestem z niego zadowolona :)

Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do demakijażu? :)

Miłego dnia!




3 komentarze :

  1. Jakiś czas temu kupiłam go w Biedronce i używam regularnie, jestt bardzo dobry i zgadzam się z Twoją opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego plynu. Moim ulubieńcem do demakijażu jet olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy jeszcze niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)