,

wtorek, 8 lipca 2014

22 rzeczy, których Dziewczyny z kręconymi włosami nie cierpią słyszeć.



Witam Was!

Znalazłam w internecie 22 teksty, które chyba każda Kręconowłosa słyszała w swoim życiu :)

Zerknijcie same: klik



Które teksty Was, Kręconowłose najbardziej denerwują?

Bo mnie: 

„Mogę dotknąć? Mogę się pobawić?”

”Czy kiedykolwiek myślałaś żeby je wyprostować?”

”Wow! Wyglądasz super z wyprostowanymi włosami!”

„Jak to nie masz szczotki?”

„Więc jak czeszesz swoje włosy?”

„Czemu musisz używać aż tylu produktów do włosów?”

„Nie bądź dzieckiem, to tylko lekka mżawka.”

„Jak długo zajmuje Ci wyprostowanie ich?”

„Nie rozumiem dlaczego po prostu ich nie rozczeszesz?”


Czekam na Wasze komentarze :D


12 komentarzy :

  1. ,,Ale Ci się dzisiaj napuszyły!"" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Jak ładnie Ci się dziś zakręciły. Mogę dotknąć?'' - I palce między loki. Po ładnym ,,zakręceniu'' ani śladu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak wyjeżdżałam do Holandii to wnerwiało mnie jak ktoś nowy kto mnie jeszcze nie widział pytał : a to codziennie rano sobie je tak zakrecasz ? - no jasne kurcze , wstaje o 4 rano żeby zdązyc :D , a drugie też to : czy mogę dotknąć ? - a co ja lalka do zabawy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To sa na prawde Twoje włosy?:))))) haha.....najjczesciej slysze

    OdpowiedzUsuń
  5. ''Nie szkoda Ci ich prostować?'' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie codziennie w domu od taty słyszę, żebym je rozczesała, albo związała :D ale on m proste włosy więc tego nie rozumie, że to nic nie da XD albo często tez słyszę, że mam gryzące włosy ;))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)