,

wtorek, 1 lipca 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 21.

Cześć!

Właśnie tak patrzę i niedługo miną dwa lata, odkąd relacjonuję na blogu moje zapuszczanie włosów. A dopiero co zaczęłam :)


Co stosowałam w ostatnim miesiącu:

  •  dużo warzyw - ogórki, pomidory, bób, sałata, rzodkiewka, szczypior, itp., itd. Mamy z Mamą działkę, więc korzystamy i wcinamy :) W sezonie zawsze staram się dużo jeść tego typu rzeczy. A jak wiadomo, nic nie zastąpi witamin i innych przyjaznych składników z naturalnych produktów.
  • -Priorin Extra - suplement diety z mega ogromną dawką biotyny (400 μm - 400 %), kwasem pantotenowym ( 27,6 mg - 460 %) oraz ekstraktem z prosa i L-Cystyną. . Łykam go od dwóch tygodni, rano i wieczorem.


Uwaga! Już za parę chwil sami będziecie mogli wygrać 3 miesięczną kurację Priorin Extra! Obserwujcie mojego bloga i czekajcie na informację! Klik!



Aktualizacja długości: 01.07.2014


Górna warstwa:  -> 52 cm. -> 53,5 cm. (+ 1 cm.)
 
 Dolna warstwa: 46 cm. -> 48 cm. (+ 2 cm.)

Rośnijcie tak dalej :D

Co będę stosować w tym miesiącu:
  • Dokładnie to samo, co w tym :)

A Wy co stosujecie na przyrost włosów?

Miłego dnia!

7 komentarzy :

  1. ja zapuszczam ale nie idzie mi to jakoś super dobrze. jem od kilku miesięcy głównie warzywa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zapuszczam, ale marnie mi idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś zmierzę ile mi urosły od cięcia :)
    Ale 2cm to całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. To górną warstwę masz dłuższą niż dolną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale i tak wydaje się krótsze, bo to pasemko z nad czoła :)

      Usuń
    2. Ja bym sie totalnie pogubila przy mierzeniu:D

      Usuń
  5. no to sporo Ci kłaczki urosły ;)
    ja nie stosuję nic na przyrost,same rosną lub nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)