,

niedziela, 15 czerwca 2014

Hegron. Styling Gel Mega Hold Zielony

Witam Was!

Na dziś mam dla Was recenzję żelu do włosów marki Hegron, który dorwałam jakiś czas temu w drogerii Natura :)

Co mówi o nim producent?

Profesjonalny Produkt fryzjerski

Hegron Styling Gel Mega Hold Zielony 500ml.

Żel do specjalnego układania, bardzo usztywniający fryzurę.

Do wszystkich rodzajów włosów.

Sposób użycia:

Umyj włosy dokładnie

Spłucz

Wytrzyj ręcznikiem bawełnianym lub papierowym. Jeśli masz kręcone włosy, możesz je potrzebować wysuszyć po zastosowaniu żelu.

Rozprowadź odrobinę żelu do włosów na dłoniach.

Rozetrzyj go równomiernie.

Jest kilka sposobów stosowania żelu:

Zacznij z przodu głowy i szybko rozprowadź żel w głąb włosów za pomocą palców.

Upewnij się, że żel sięga do początków włosów przy skórze.

Przewróć głowę i rozprowadź żel równomiernie za pomocą palców. Jest to dobre by uzyskać objętość we włosach kręconych lub falistych, zwłaszcza przy skórze.

Rozczesz by uzyskać pożądany styl.

Można również przesunąć po włosach palcami, aby uzyskać loki.


Skład:
Aqua - woda
Triethanolamine - regulator pH
Carbomer - substancja zagęszczająca, stabilizator. Polimer.
PVP - substancja wypełniająca i wiążąca
Parfum - zapach
40 Hydrogenated Castor Oil - olej rycynowy uwodorniony
Benzyl Alcohol - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Tetrasodium Edta - konserwant
Benzophenone-4 - konserwant
CI 47005 - barwnik
CI 61570 - barwnik


Pojemność: 500 ml
Dostępność: Drogerie Natura
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia: Jak wspomniałam, żel dorwałam w Naturze, całkiem przypadkiem. Wcześniej nie miałam styczności z tą firmą więc się na niego skusiłam.
Moja wersja jest zielona, czyli żel jest ,,bardzo mocny". A czy rzeczywiście jest taki mocny? Chyba jednak nie :) Na moje włosy używam go w ilości około dwóch wielkości orzechów włoskich ( dla porównania: żel mrożący Joanny - w wielkości 1,5 pięciozłotówki). Mimo wszystko jestem z niego bardzo zadowolona. Włosy są po nim bardzo mięciutkie i delikatne, ładnie definiuje moje loki. Utrzymuje się na nich blask. Nie zauważyłam z jego strony jakiegokolwiek negatywnego działania typu przesuszenie czy łupież.


Używacie żeli do włosów?







8 komentarzy :

  1. nie używam żeli bo właśnie boję się przesuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go, gdy moje włosy były krótsze :) Teraz za bardzo prostują się pod własnym ciężarem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chce porządnie ujarzmić moje włosy żel jest niezbędny :) Często wybieram te dla facetów bo lepiej trzymają ;) Chętnie ten wypróbuję, ma fajny skład i cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie lżejsze żele do reanimacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te żele a znam je 100 -lat :))całkiem o nich zapomniałam musze zaopatrzyc mojego mezulka w ten kolor :))
    u mnie już ostatni dzień urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)