,

niedziela, 4 maja 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 20.

Zdjęcie pochodzi z internetu
Witam Was!

Jak Wam minęła majówka? :) Mi bardzo przyjemnie na grillowaniu i spacerach :)

Niestety, jutro już trzeba wracać do rzeczywistości :)

Przede mną kolejna aktualizacja długości :)




Dwa tygodnie temu znowu podcięłam końcówki. 
Ah jak ja lubię ciąć :)


Z dolnej warstwy poszło ok. 4 cm, a z górnej ok. 2 cm. 
A tutaj efekt ciecia:



Co stosowałam?

  • Drożdże - piłam codziennie 1/3 kostki.

Aktualizacja długości: 04.05.2014

Górna warstwa: 49,5 cm -> 50,5 cm ->  cm (+ 1 cm.)

 Dolna warstwa: 44 cm. -> 45,5 cm -> cm (+ 1,5 cm.)

Nie jest źle :)



W tym miesiącu chyba szykuje się odpoczynek od przyspieszaczy. Rozmyślam jeszcze nad zaczęciem spożywania Calcium Pantothenicum, ale to jeszcze w kwestii rozważań :)

Już niedługo, jeszcze w przyszłym tygodniu pochwalę się co mi zawróciło w głowie. Jak tylko przyjdzie paczuszka :D
Zdradzę, że są to kosmetyki do twarzy. Domyślacie się co? :D

Miłego dnia!




5 komentarzy :

  1. Spore podciecie, ale pewnie sa zdrowiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaczynam zapuszczać. Marzą mi się długie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przez ile piłaś te drożdże? Napisz mi na e-mail jakbyś mogła :)
    Może chciałabyś wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie na blogu że już obserwujesz a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie pytanie z innej beczki ;). Gdzie kupujesz kosmetyki bingo spa? mieszkam w twoim regionie (koszalin , białogard) i chętnie dorwałabym te kosmetyki stacjonarnie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuję przez internet niestety :( ale podobno niektóre kosmetyki są w Tesco (Atrium Koszalin najbliżej) ale osobiście nie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)