,

wtorek, 20 maja 2014

Maybelline New York, Super Stay Better Skin. Podkład.

Witam Was :) 

Dziś przedstawię Wam podkład od Maybelline New York.


Co obiecuje producent:


NIEDOSKONAŁOŚCI, PRZEBARWIENIA, ZMĘCZONA SKÓRA?

PRZESTAŃ TYLKO MASKOWAĆ PROBLEM!

POSTAW NA PERFEKCYJNY WYGLĄD NATYCHMIAST I WIDOCZNIE LEPSZĄ SKÓRĘ DZIEŃ PO DNIU.

PERFEKCYJNY WYGLĄD. WIDOCZNA ODNOWA.

Żegnajcie:


  • Nierówności
  • Szarość
  • zaczerwienienia


NASZ PIERWSZY PODKŁAD Z FORMUŁA Z ACTYL C DLA WIDOCZNEJ POPRAWY KONDYCJI TWOJEJ SKÓRY JUŻ W 3 TYGODNIE:

ZREDUKOWANE NIEDOSKONAŁOŚCI*

WYRÓWNANY KOLORYT*

JAK ODNOWIONA I PEŁNA ENERGII**

Skład:










78% KOBIET POTWIERDZA LEPSZY WYGLĄD SKÓRY!**



* samoocena w grupie 94 osób

** samoocena w grupie 106 osób

Pojemność: 30 ml.
Dostępność: np. sieć sklepów Rossmann
Cena: ok. 40 zł
Moja opinia: Podkład Maybelline New York jest zapakowany w szklany pojemniczek typu airless, przez co mamy zapewnione higieniczne przetrzymywanie produktu.  Mój kolor to 021 Nude. Jego krycie jest średnie. Delikatne niedoskonałości kryje bez problemu. Może być gorzej z większymi. Ładnie zakrywa zaczerwienienia i szarość cery. Bardzo dobrze się go rozprowadza, ma kremową konsystencję. Za szybko nie zasycha na buzi, także nie musimy się bardzo spieszyć z jego rozprowadzeniem. Wchłania się do delikatnego matu.  Zawsze przed użyciem jakiegokolwiek nowego podkładu boję się efektu maski. Ten podkład na szczęście jej nie tworzy. Kolor bardzo ładnie zrównuje się z naszą cerą i ją wygładza. 
Nie zauważyłam, by zapychał pory. Jest dość trwały, jednak pod koniec dnia lekko się ściera. Po paru godzinach widzę delikatną warstewkę sebum na mojej buzi, ale nie jest ona większa niż bez podkładu, także jestem pewna, ze w moim przypadku produkt ten nie powoduje większego przetłuszczania się cery.  W ciągu dnia nie ciemnieje. 
Produkt wydaje mi się lekki, nie czuć go na buzi. Nie wiem jak będzie w lato.
Podkład niestety podkreśla u mnie suche skórki, także peelingi zawitały u mnie częściej :)

Producent nas zapewnia, że po 4 tygodniach polepszy się stan naszej cery. Ciężko mi cokolwiek powiedzieć na ten temat. Może i coś tam poprawił delikatnie, ale jednego jestem pewna: na pewno nie pogorszył, a podkłady często tak na mnie działały po jakimś czasie. 

Poniżej przedstawiam Wam mój kolorem:



I efekt po rozsmarowaniu:



Używacie podkładów? Macie swój ulubiony? Znacie tę nowość od Maybelline New York?

Miłego dnia Wam życzę, 




6 komentarzy :

  1. Nie miałam z nim do czynienia. Do tej pory miałam raptem cztery podkłady, teraz mam już drugą buteleczkę Match Perfection z Rimmela - jest dobrze, ale nie idealnie. :) Ten od Maybellin wygląda zachęcająco - dość ładnie stapia się ze skorą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam podkładów a fluidów,ale też nie zawsze. Nie lubię mieć tapety na buzi,zresztą nie maluję się za bardzo,bo podkreślam tylko oczy tuszując rzęsy no i zakrywając jakieś niedoskonałości.
    Słyszałam o tym produkcie jednak jak wspomniałam wcześniej nie maluję się na co dzień bo nie mam takiej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  3. kusił mnie jak sie pojawił potem czytałam opiie i raczej nie byly pochlebne wiec raczej sie nie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też zerknęłam na opinie i jestem w szoku. Może moja cera jest tak bardzo tolerancyjna :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Podkład jest super. Używam go od jakieś czasu i jest naprawdę boski. Dobrze się rozprowadza i daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam się zdecydować co wybrać ten podkład czy Rimmel Lasting finish ( w Naturze było %), ale Rimmel wygrał tylko i wyłącznie dlatego że wypróbowałam go bo miałam próbkę.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)