,

środa, 28 maja 2014

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerujaca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

Witam Was serdecznie!

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję maski do włosów L`Biotica Biovax. 

Co mówi producent?

Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji. Maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. 
Składniki aktywne:
- 100% sok z aloesu intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów.
- Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.



Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (And) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolinone (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, C.I. 42090

Pojemność: 250 ml.
Dostępność: Hebe, apteki
Cena: ok. 15 zł.



Moja opinia: Maskę stosowałam zgodnie z instrukcją, czyli ok. 2 razy w tygodniu na godzinkę pod czepek (który jest w komplecie). Nakłada się ją bez problemu. Jest dość gęsta i przez to wydajna i nic nam nie spływa. A jaki efekt po spłukaniu? Włosy są idealnie miękkie i bardzo nawilżone. Rzadko która maska tak mnie zadowala, tym bardziej, że nie musiałam ingerować w jej skład. Fajnie dociążyła moje włosy ale nie obciążyła. Czy ograniczyła wypadanie? Mam wrażenie, że włosów jest mniej na szczotce podczas mycia :)
Na pewno będę o niej pamiętać i szybko jej nie porzucę :)


12 komentarzy :

  1. Wiele blogerek poleca tę maskę, więc w końcu muszę ją wypróbować :) Tak poza tym to jeszcze nigdy nie stosowałam żadnej maski na włosy. Muszę to nadrobić ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji wypróbować ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś w końcu muszę swoje zapasy zaopatrzyć w maski z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jej, ale maseczki z Biovaxa średnio się u mnie spisują ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie ją wypróbuję!
    Zapraszam do mnie : http://monaa-beauty-monaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją i bardzo lubiłam, jak pozostałe używane przeze mnie maseczki biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie okazała się być za słaba...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też już próbowałam maseczki Biovax ale tylko w saszetkach , narazie nie kupiłam dużego opakowania , ale mam zamiar kupić , bo bardzo fajne są te maseczki:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jedną saszetkę, fajna była :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tą maske i musze do niej wrócić bo włosy zaczeły mi wypadać. Mam też szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tych produktów, Chyba czas to zmienić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)