,

czwartek, 15 maja 2014

Garnier Fructis. Szampon wzmacniający Color Resist. Do włosów farbowanych lub z pasemkami

Witam Was :)

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję szamponu do włosów Garnier  Fructis wersji dla włosów farbowanych lub z pasemkami.

Jesteście jego ciekawi? Zapraszam do lektury :)


Co mówi producent?


Tuż po koloryzacji kolor Twoich włosów jest błyszczący, ale po każdym myciu blaknie? Zachowaj swój kolor na dłużej!

Pierwsza gama Fructis o podwójnym działaniu: odżywienie i ochrona koloru.
Formuła odżywia włosy, a kolor staje się piękniejszy. Kolor utrzymuje się dłużej wewnątrz włókna włosa.

Nasz sekret? Formuła wzbogacona o olejek z pestek winogron oraz jagody acai
  • aby intensywnie odżywić włosy
  • aby długotrwale chronić kolor
To UDOWODNIONE I ZMIERZONE: włosy stają się bardziej elastyczne, jedwabiste i łatwe w układaniu. Kolor jest błyszczący, promienny i utrzymuje się dłużej.

Jak stosować?
Do częstego stosowania. Nakładaj na zwilzone i skórę głowy, delikatnie masuj, a następnie spłucz. Aby zapewnić włosom kompletną pielęgnację, stosuj pozostałe produkty z gamy Fructis Color Resist


Skład:

Aqua/Water - woda
Sodium Laureth Sulfate - substancja powierzchniowo czynna
Dimethicone - silikon zmywalny delikatnymi detergentami
Disodium Cocoamphodiacetate - substancja powierzchniowo czynna, emulgator
Glycol Distearate - niejonowa substancja powierzchniowo czynna
Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride - antystatyk. Tworzy na włosach ochronna powłoczkę, ułatwia rozczesywanie.
Niacynamide - witamina B3, działa nawilżającu
Saccharum Officinalis Extract/Sugar Cane Extract - ekstrakt z trzciny cukrowej
Sodium Chloride - wpływa na konsystencję kosmetyku
Sodium Benzoate - konserwant
Sodium Hydroxide - regulator pH
Salicylic Acid - kwas salicylowy
Camellia Sinensis Leaf Extract - wyciąg z herbaty
Linalool - składnik kompozycji zapachowej
Benzyl Alcohol - konserwant
Benzyl Salicylate -Składnik kompozycji zapachowej
Pyrus Malus Extract/Apple Fruit Extract - ekstrakt z jabłka
Carbomer - polimer. Zwiększa lepkość produktu. Zagęstnik
Pyridoxine HCI - witamina B6, działa nawilżająco
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Butylphenyl Methylpropional - Składnik kompozycji zapachowej
Citronellol - składnik kompozycji zapachowej
Vitis Vinifera Seed Oil/Grape Seed Oil - olej z pestek winogron
Euterpe Oleracea Fruit Extract 
Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract - ekstrakt z cytryny
Hexylene Glycol - zmiękczacz
Amyl Cinnamal - substancja zapachowa
Parfum / Fagrance - zapach

Pojemność: 250 ml.
Dostępność: Drogerie Rossmann, Hebe, Natura
Cena: ok 8 zł.
Opinia: Szampon ten stosowała moja Mama. Ma bardzo przyjemny zapach typowy dla szamponów tej marki. Włosy po nim bardzo ładnie pachną przez cały dzień. Jest średnio gęsty.. Bardzo dobrze się pieni (przez co jest wydajny)  i łatwo zmywa. Czy przedłuża świeżość koloru? Ciężko powiedzieć. Osobiście jakoś z Mamą nie wierzymy w takie działania szamponu.
Spełnia swoją podstawową rolę - dobrze oczyszcza włosy. Są po nim miękkie, lśniące i puszyste.

Lubicie produkty marki Garnier?

Pozdrawiam Was serdecznie,



6 komentarzy :

  1. U mnie żaden się nie sprawdził, ten również. Powoduje u mnie niestety łupież :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ulubiony szampon mojej mamy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś często kupowałam szampony garnier, ale ostatnio dawno żadnego nie miałam,,,
    może się skuszę na ten :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Szamponami Garniera moja mama zawsze myła mi włosy jak byłam mała ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)