,

sobota, 5 kwietnia 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 19. + bardzo ważne pytanie do Was!

Witam Was !


To już 20. miesiąc zapuszczania włosów. A dla mnie wciąż są odrobinę za krótkie :)

Czas na podsumowanie ostatniego miesiąca.

Co stosowałam?

  • Drożdże - piłam codziennie, sumiennie 1/3 kostki.
I to na tyle. Skupiłam się tylko na tym :)



Aktualizacja długości: 05.04.2014

Górna warstwa: 48,5 cm -> 50,5 cm(+ 2 cm.)

 Dolna warstwa: 45,5 cm. -> 47,5 cm(+ 2 cm.)


No, wreszcie jakieś porządne cyferki! Z przyrostu jestem baaaardzo zadowolona. Oby się utrzymał przy kolejnym miesiącu :)


Co będę stosować w tym miesiącu?



  • Drożdże - tak samo jak wcześniej, czyli 1/3 kostki
  • Oilmedica - maska i odżywka `Olej kokosowy i 8 składników` -gdzieś na wizazu.pl wyczytałam, że przyspiesza porost, więc spróbuję :) Będę ją aplikować raz w tygodniu.


Mam do Was pytanie.

Czy słyszeliście, bądź stosowaliście tabletki Now Foods B-50 bądź Biotin 7500? Staram się zebrać skąd się tylko da informacje na ich temat :)

Jeśli coś wiecie, proszę, dajcie znać! ;)

Miłego dnia Wam życzę! :)



8 komentarzy :

  1. Całkiem nieźle. Jedyne tabletki jakie brałam to Vitapil, ale strasznie mnie po tym żołądek bolał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę! Ja niedawno osiągnęłam swój pierwszy cel: 40 cm na dole, jednak za jakiś czas wybieram się do fryzjera na wyrównanie, bo z cieniowania schodzę nadal, a potem dążę do 50 cm! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę bloga ze ZłotaPigmejka na "nails and more'. Teraz jestem adresem: http://nailsandmore2.blogspot.com/ . :)

      Usuń
  3. o tabletkach nie słyszałam....powiem szczerze, że nie mierzyłam moich kłaczków, ale beda gdzies miały 65- 70cm?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam zacząć stosować drożdże ale jakoś nie mogę się zmusić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Biotyn bardzo przyśpieszył porost włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tych tabletkach. Ja polubiłam smak drożdży z kawą 3w1 i jak minęło 3 miesiące picia i miałam zrobić przerwę to mi ich brakowało. Nie wróciłam do picia, bo może i przyrost super, ale jak zapomniałam jednego kubka to miałam taki wysyp na twarzy że wstyd pokazać się ludziom

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)