,

piątek, 4 kwietnia 2014

Współpraca

Witam Was serdecznie

Przybiegam  pochwalić sięnową współpracą ze sklepem balmshop.pl





Balm Shop

Jest to sklep z produktami pielęgnacyjnymi  oraz akcesoriami do twarzy, ciała i włosów.
W tym sklepie nie ma zakupów w ciemno, ponieważ przy każdym produkcie jest podany skład, co dla mnie jest ogromnym plusem.




Dzięki uprzejmości Pani Marty, wybrałam do testowania:



1. Lekki krem BRZOZOWY klik - o tym kremie naczytałam  na wielu blogach. I się na niego skusiłam :) Ma ładny, naturalny skład. 

2. Maska i odżywka do włosów OLEJ KOKOSOWY  klik - bardzo zainteresował mnie ten olej. Ma ogromną ilość dodatkowych składników, z resztą zerknijcie sami: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Emblica Officianalis, Avena Sativa Kernel Extract, Lawsonia Inermis Extract, Centeila Asiatica Extract, Rosmarinus Officianalis Leaf Extract, Cumbopogon Schoenanthus Oil, Citrus MEdica Limonum (Lemon) Peel Oil, Ascorbyl Palmitate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, D-limonene, Linalool.

Za około miesiąc pierwsze recenzje :D

Znacie te produkty? Robiliście kiedyś zakupy w sklepie Balmshop?




Pozdrawiam!!!









10 komentarzy :

  1. Olej kokosowy mnie zaciekawił. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak fajnie!!!! coś nowego? mam pytanie, czy starasz się samodzielnie nawiazywać współprace czy byc może otrzymujesz zgłoszenia i propozycje? ja też jestem zainteresowana jako poczatkuja blogerka, dlatego pytam jak mozna sie do tego zabrac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa. Zazwyczaj otrzymuje zgłoszenia. Chyba, że coś mnie bardzo zainteresuje, to wtedy piszę do firmy :)

      Usuń
  3. Miłych testów:) jestem strasznie ciekawa tej maski/odżywki do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem Sylveco jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska do włosów mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)