,

czwartek, 10 kwietnia 2014

Nowości, nowości, nowości :) i -30% w Hebe!!!!

Witam was!

Wybrałam się dziś na zakupy do drogerii Natura i Hebe. Otrzymałam również swoje zamówienie z Oriflame.

Co mi dokładnie przybyło?



1. Oriflame: Woda toaletowa Tenderly  + dezodorant gratis - 49,90 zł. Zapach jest przepiękny, kwiatowy. Póki co, po dwóch godzinach jeszcze go czuję na nadgarstku :D Za jakiś czas na pewno go zrecenzuję :)
2. Hebe: Kallos Crema al latte, maska do włosów 1000 ml. - 9,09 zł. z kartą Hebe. Standardowa cena 12,99 zł. Lubię nią myć włosy i co jakiś czas do niej powracam.
3. Hebe: L`Biotica BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych i skłonnych do wypadania 250 ml - akurat trafiłam na promocję - 13,99. W standardzie: 18,99 zł. Nigdy nie miałam tych kultowych odżywek, więc najwyższy czas wypróbować jedną z nich :)
4. Natura: Hegron, Styling Gel 500 ml - 8 zł z groszami - szukam godnego zamiennika żelu Bielenda Czarna Rzepa. Zobaczymy jak się sprawdzi :)
5. Hebe: Essence, trwała kredka do oczu. Automatyczna, czarna - 6,99 zł. Dawno, dwno temu jej używałam i byłam bardzo z niej zadowolona. Dziś wpadła mi w oko w sklepie i wrzuciłam do koszyka :)

Chciałam Was również poinformować, że jeśli posiadacie kartę Hebe, to do 13 kwietnia czeka na Was rabat -30% na produkty do pielęgnacji włosów!!! :)

Używaliście któryś z tych kosmetyków? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach jak się sprawdziły! :)

Pozdrawiam Was serdecznie,

12 komentarzy :

  1. Osobiście poluję na maskę Seri arganową-niestety u mnie w Toruniu nie ma jej.Świetne zakupy,uwielbiam Biovaxy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam maski do włosów BIOVAX, tylko że innej i u mnie sprawdza się bardzo dobrze. Ogólnie chwalę sobie tą firmę.
    http://milagrossa991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na maskę Kallosa chyba się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że mam Hebe tak daleko-skusiłabym się na Biovaxa z olejami bo świetnie u mnie nawilża.

    Nie wspominałam chyba jeszcze-zieniłam nazwę i adres bloga ze ZłotaPigmejka na E., a mój blog teraz jest pod http://nailsandmore2.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam kartę, dobrze, że mówisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kilka różnych Biovaxów i wszystkie były bardzo dobre. :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. maskę biovaxu miałam i lubiłam, choć akurat ta nie była moją ulubioną ;)
    Kallosa też miałam, fajny, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kallosa używałam nałogowo. W Hebe sobie kupiłam maskę pro salonu;) Rewelacyjna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego Hebe nie ma w Olsztynie? ... bardzo nad tym ubolewam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety w mojej okolicy nie m Hebe, ubolewam nad tym. :(

    co powiesz na wspólną obserwację? :) (jeśli się zgodzisz, napisz u mnie na blogu w komentarzu)
    www.raspberryandhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maska biovax sie u mnie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe nowości, nic z tego nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)