,

piątek, 7 marca 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 18.

Witam Was :)

Ten miesiąc  nie poszedł na marne pod względem stosowania wspomagaczy.

Dziś będzie dokładnie 24. kubek drożdży. Piję je w ilości 1/3 kostki. Dodatkowo łykam suplement diety Vitaminer. Jakoś na ten ostatni nie liczę. Jem je, bo znalazłam opakowanie i postanowiłam je wykorzystać.
Ale do rzeczy!
Aktualizacja nie będzie ściśle mówiąc miesięczna, bo 2 tygodnie temu podcięłam końcówki.

Dwutygodniowa aktualizacja długości: 08.03.2014

  Górna warstwa: 48 cm -> 48,5 cm (+0,5 cm.)


 Dolna warstwa: 45-> ~45,5 cm. (+0,5 cm.)


Że, tak powiem, głowy nie urywa. Liczyłam na 1 cm przy dolnej warstwie. Dam szansę drożdżom jeszcze przez miesiąc. Jeśli nie będzie większych efektów, to po prostu je porzucę :)

A Wam włosy rosną jak na drożdżach? :)


3 komentarze :

  1. Mi drożdże nic nie dały , za to skrzyp+pokrzywa jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie piłam i nie będę pić drożdży ; p ten zapach za bardzo mi przeszkadza ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kolejna kręconowłosa siostra!!!! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)