,

poniedziałek, 24 marca 2014

O moim przyjacielu, który jest zawsze przy mnie... Szklany pilnik do paznokci For Your Beauty

Witam Was :)


Dziś chciałabym Wam przedstawić rzecz, która jest zawsze ze mną - szklany pilnik
For Your Beauty

Co mówi producent:
Pilnik szklany formuje i wygładza paznokcie naturalne i sztuczne, pomalowane i bez lakieru. Dzięki maleńkim szlifującym cząsteczkom wyjątkowo chroni paznokcie - poprzez długotrwałe regularne używanie pilniczka można zapobiec pękaniu i łamaniu się paznokci. Pilnik szklany to jednocześnie pilnik, patyczek do usuwania skórek i czyścik do paznokci. Dzięki specjlanie utwardzonemu szkłu jest wyjątkowo trwały. Antyalergiczny - nie zawiera niklu.

Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 12 zł.
Moja opinia: Jest to mój drugi pilnik - pierwszy mi spadł i się połamał na pół. I tak przeżył sporo upadków, a za tę cenę bez wyrzutów sumienia kupiłam drugi. Obecnego pilnika używam od dobrego roku i muszę przyznać, że cały czas piłuje tak samo, jak zaraz po zakupie. Zauważyłam, że odkąd przerzuciłam się na wersję szklaną, paznokcie rzadziej się łamią i rozdwajają. 
Pilnik zapakowany jest w etui, którego czubek idealnie sprawdza się przy czyszczeniu paznokci. 

Używacie szklanych pilników?

Miłego dnia! :)




2 komentarze :

  1. Ja także mam ten pilnik i również go uwielbiam :) Niestety, stan paznokci w sposób znaczący jeszcze się nie poprawił, ale jego niewątpliwym plusem jest fakt, że piłowanie trwa o wiele krócej i nie wydaje tego okropnego dźwięku, jak mają to w zwyczaju pilniczki tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam pilnik szklany i bardzo go sobie chwalę, nie raz uratował mi paznokcia w opałach:P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)