,

piątek, 7 marca 2014

Eva Natura. Szampon do włosów osłabionych, wypadających, łamliwych.

Co mówi producent:

Szampon do włosów osłabionych, wypadających, łamliwych. Zawiera ekstrakty z czarnej rzepy, skrzypu polnego i łopianu.
Nanieść na mokre włosy, umyć, następnie spłukać. Do częstego stosowania.
Przebadano dermatologicznie.

Skład:
Aqua -woda
Sodium Laureth Sulfate - SLS, substancja powierzchniowo czynna
Sodium Chloridechlorek sodu, wpływa na konsystencję produktu
Cocamide Deaniejonowa substancja powierzchniowo czynna, substancja pianotwórcza
Raphanus Sativus (Radish) roqt Extract - ekstrakt z czarnej  rzepy. Zmniejsza łamliwość włosów, działa oczyszczająco, przeciwłupieżowo, wzmacnia cebulki przez co przeciwdziała wypadaniu włosów.
Equisetum Arvense Extract - ekstrakt ze skrzypu polnego. Działa przeciwłupieżowo. Dotlenia włosy, wzmacnia je i oczyszcza. Normalizuje również wydzielanie łoju.
Arctium Lappa Root Extract - wyciąg z łopianu. Działa pobudzająco na porost włosów, wzmacnia i regeneruje cebulki, pomaga walczyćz przetłuszczaniem się włosów.
Parfum - zapach
Disodium Undecylenamido Mea-Sulfosuccinate - konserwant
PEG-75 lanolin - niejonowa substancja powierzchniowo czynna. Emolient, emulgator. 
DMDM Hydantoin - konserwant
Lactic Acid - kwas mlekowy. Reguluje pH produktu.
Methylchloroisothiazolinone/ Methylisothiazolinone - konserwant
Benzyl Salicylate - konserwant

Pojemność: 300 ml.
Dostępność: Netto, małe drogerie
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia: Szampon ten używam do oczyszczania włosów raz na jakiś czas (ok. co 3-4 tygodnie) w celu ich oczyszczenia z substancji, które się nadbudowały. Szampon bardzo dobrze się pieni. Niestety, nałożenie odżywki/ maski po nim to mus. Nie zauważyłam, by nadzwyczajnie plątał włosy. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę głowy i włosy.
Zapach - czarna rzepa. Dość intensywny, ale długo się nie utrzymuje na włosach. Tym bardziej, jeśli po nim nałożymy odżywkę. 
Jest średnio gęsty, średnio wydajny.
Jestem z niego zadowolona. Myślę, że za te pieniądze warto wypróbować :)


Znacie szampony Eva Natura?


2 komentarze :

  1. Przez jakiś czas używałam go do oczyszczania ;) Jednak nie wróciłam do niego. Wolę testować nowe ;)

    zapraszam do mnie ;) http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka z tej serii. Zachwycił mnie zapach ale potem rozczarował wygląd włosów - zdawałby się byc niedomyte i ciężko przylepione do głowy.Ale taki efekt miałam w okresie gdy miałam włosy krótkie, niefarbowane.
    Dziś nawet bym go nie kupiła ze względu na konserwanty. Trochę trudniej wybrać ale są takie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)