,

środa, 12 marca 2014

BingoSpa, Maska do włosów ze spiruliną i keratyną.

Co mówi producent:

Maska BingoSpa z keratyną i spiruliną przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i łamliwych.

Keratyna jest głównym budulcem łodygi włosa, odpowiedzialnym za właściwości fizykochemiczne włosów a także ich wygląd, kondycję i jakość. Najważniejsza strukturalna część łodygi włosa, - czyli kora - jest zbudowana ze skręconych włókienek keratyny związanych ze sobą poprzecznymi wiązaniami dwusiarczkowymi. Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłony włosa, której stan odpowiedzialny jest za połysk, gładkość i wrażliwość włosów na działanie różnych szkodliwych czynników zewnętrznych.


Keratyna posiada skład aminokwasów podobny do ludzkiego włosa, dzięki temu wykazuje wysokie powinowactwo do keratynowych struktur włosa i jest cenną substancją aktywną o działaniu kondycjonującym i regenerującym.
Przewaga hydrolizatu keratyny nad innymi związkami o podobnym działaniu polega na jego zdolności do wnikania w głąb i trwałego wiązania się z łańcuchami keratynowymi włosa, dzięki czemu poprawia się ich wygląd i właściwości: wytrzymałość mechaniczna, sztywność, podatność na skręcanie i układanie.


Spirulina morski wodorost o bogactwie składników odżywczych regeneruje włókna włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu końcówek, dodaje im objętości i sprężystości, hamuje wypadanie włosów.

Sposób użycia: maskę BingoSpa dokładnie rozprowadzić na całej długości włosów oraz wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., a następnie dokładnie spłukać.
Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture) - emolient, działa nawilżająco
Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol - emulgator
Stearamidopropyl Dimethylamineskładnik zastępujący silikon, pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą.
Hydrolyzed Keratin - keratyna hydrolizowana. Proteina. Główny budulec włosa.  
Glycerin - gliceryna. Działa nawilżająco, humektant
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Fucus Vesiculosus Extractekstrakt z plechy algi
Enteromorpha Compressa Extractekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego
Porphyra Umbilicalis Extract - ekstrakt z alg czerwonych
Undaria Pinnatifida Extractekstrakt z undarii pierzastodzielnej
Lithothamniom Calcareum Extract - ekstrakt z alg czerwonych
Parfum - zapach 
Citric Acid - kwas cytrynowy. Reguluje pH produktu.
Methyl Paraben - konserwant
Sodium Benzoate - konserwant
Ethyl Paraben - konserwant

Pojemność: 500 g.
Dostępność: BingoSpa
Cena: 12 zł.
Moja opinia: Maska jest średnio gęsta o typowym zapachu masek do włosów tej firmy. Sama działa średnio na moich włosach. Są troszkę bardziej miękkie, łatwo się rozczesują, lecz gdy dołączę do porcji swoje składniki, typu pantenol czy parę kropel oleju, działa rewelacyjnie. Włosy są bardzo, bardzo miękkie i mają ogromny blask. W myciu również się sprawdza. Dobrze usuwa zanieczyszczenia z włosów i skóry głowy. Nie zauważyłam by obciążała. Skóra również się szybciej nie przetłuszcza. 
Doszłam do wniosku, że wszystkie maski, które stosowałam z tej firmy działają na moje włosy podobnie; na szczęście pozytywnie. 

Znacie tę wersje maski? :)

Miłego dnia!


5 komentarzy :

  1. Miałam ją i moje włosy ją polubiły pod warunkiem, że stosowałam ją niezbyt często :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się nią od niedawna, stosuję raz w tygodniu podczas proteinowych seansów - częściej moje marudy po prostu nie lubią. Z gliceryną i olejkiem działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jeszcze nie używałam ;) Miałam tylko 2 maski z bingoSpa. I obie działały bardzo fajnie. Będę musiała ją wypróbować

    zapraszam do mnie ;) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio produkty tej marki bardzo mnie zawiodły

    OdpowiedzUsuń
  5. Enteromoropha compressa to jest taśma! Morszczyn pęcherzykowaty to Fucus vesiculosus!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)