,

sobota, 15 marca 2014

BingoSpa, Maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem

Od producenta:


Specjalna formuła maski do włosów BingoSpa, aby włosy stały się jedwabiście miękkie, sprężyste i błyszczące.

Proteiny kaszmiru to doskonały materiał budulcowy struktury włosa, a dzięki swej niskiej masie cząsteczkowej oraz charakterowi podobnemu do soli, są zdolne przenikać również do zewnętrznych warstw naskórka, scalając je i poprawiając poziom nawilżenia.
Proteiny wykazują szeroki zakres mas cząsteczkowych począwszy od wolnych aminokwasów do polipeptydów o dłuższym łańcuchu. Dzięki czemu łączą w sobie własności zwilżające i błonotwórcze. Proteiny kaszmiru, zwiększają zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów i w ten sposób poprawia ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu i nadaje im elastyczność, zdrowy wygląd i miękkość oraz jedwabisty połysk.


Dzięki silnym właściwościom błonotwórczym rozpuszczalnego kolagenu BingoSpa o trójspiralnej strukturze heliksowej, charakteryzującego się wysoką masą cząsteczkową, tworzy się na powierzchni włosów cieniutki film, który chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia oraz zwiększa ich nawilżenie oraz elastyczność, sprężystość i podatność na stylizację.

Powierzchnia zdrowego włosa powinna być maksymalnie gładka, bez spękań (zdj. obok). Taki wygląd mają włosy właściwie nawilżone dzięki kolagenowi BingoSpa.


Jedwabiście miękkie i sprężyste, pełne blasku włosy wymagają protein i aminokwasów
– swoich naturalnych cząstek budulcowych.

Sposób użycia: maskę BingoSpa dokładnie rozprowadzić na całej długości włosów oraz wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., a następnie dokładnie spłukać.

Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
1 Heksadecanol, 1 Octadecanol - emolient. Ma działanie nawilżające.
Ceteareth- 20 (and) Cetearyl Alcohol - emulgator
Stearamidopropyl Dimethylamine  składnik zastępujący silikon, pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą.
Hydrolyzed Keratin (Cashmere) - keratyna hydrolizowana. Proteina. Główny budulec włosa. 
Soluble Collagen - rozpuszczalny kolagen
Parfum - zapach
Citric Acid - kwas cytrynowy 
Methyl Paraben - konserwant
Sodium Benzoate - konserwant
Ethyl Paraben - konserwant

Pojemność: 500 g.
Dostępność: BingoSpa
Cena: 12 zł.
Moja opinia: Jedna z lepszych masek od BingoSpa. Działa jeszcze lepiej niż jej siostry bez mojej ingerencji w jej zawartość, a nie spodziewałam się tego, patrząc na jej skład. Bardzo nawilża włoski, są zabezpieczone przed puszeniem i zdyscyplinowane. Na szczęście nie obciąża - ma idealnie wyważoną ilość składników jak na moje włosy :) 
Zapach taki jakby...męski? Mi się podoba, ale to rzecz gustu. Jest w miarę gęsta i przez to wydajna. 
Jestem jak najbardziej na tak :)


Jakie są Wasze ulubione maski do włosów? 

9 komentarzy :

  1. Miałam już arganową oraz ze spiruliną.
    Czas również i na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ;) moje kręcone włosy również ją lubią :)

    zapraszam :) blog-amandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji nie miałam. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam maski kerastase i jestem zadowolona:)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat tej nie miałam ale jeśli chodzi o najlepszą proteinowa maskę to moje włosy uwielbiają Kallos Late ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co jestem szczęśliwą posiadaczką wersji ze spiruliną, ale jak tylko zredukuję zapasy, to skuszę się chyba na tą. :) P.S Wkradła Ci się literówka przy opisie keratyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Myślisz, że ta maska powinna postawić na nogi mocno przenawilżone włosy, czy raczej postawić na coś bardziej proteinowego? Jeśli tak, to poproszę o jakąś propozycję, bo moja ukochana Artiste jest nie do dostania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, bo ja różnicę czuję tylko po dodaniu dodatkowo keratyny do jakiejkolwiek maski :)
      Możesz spróbować. Wiele osób chwali maskę Kallos Crema al latte pod względem protein :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)