,

niedziela, 2 lutego 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 17.



Witam Was :)

Kolejny miesiąc zapuszczania za mną. Niestety, bez wspomagaczy. Jakoś nie mogę się na nic zmusić :(






Aktualizacja długości: 02.02.2014

  46 cm -> 47,5. (+1,5  cm.)


 49 -> 50 cm. (+1 cm.)

Ufff! Doczekałam się 50 centymetrów na dolnej warstwie! 
I chyba taka długość pozostanie przez najbliższy czas. Przez zimę moje końcówki są troszkę osłabione więc myślę, że będę je teraz regularnie podcinać. 

Kolejny cel: 60 cm! :) Może do końca roku uzyskam taką długość! :D
Postaram się w następnym tygodniu wstawić zdjęcia aktualizujące moje włosy. 

Jak Wasze włoski przeżywają zimę?

Pozdrawiam Was cieplutko,


5 komentarzy :

  1. Gratuluję ! :)
    Oby szybko udało się dobić do 60 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy nienawidzą zimy, bardzo się puszą w kontakcie z zimnym powietrzem. Poza tym pewnie nie są zadowolone z przyciskania czapką, ale lepsze to niż wystawianie ich na mróz. 50 cm to na prawdę sporo :) Ja wczoraj u fryzjera ścięłam 5cm i teraz zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje trochę przyklapują po całym dniu w klimatyzacji, ale dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa ile miałabyś cm gdybyś używała wspomagaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno Twoje piękne loczki osiągną te 60 cm :D

    Moje akurat w tym miesiącu ładnie podrosły co widać gołym okiem!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)