,

czwartek, 13 lutego 2014

Paczka! I nowe wyzwanie :D

Witam Was :)

Jaka u Was pogoda? U mnie za oknem piękna wiosna! 

Wczoraj zawitał u mnie Pan Listonosz z paczuszką. Na mojej twarzy od razu pojawił się uśmiech! 
Paczka jest ze sklepu internetowego www.beautyever.pl


Bardzo często do niego wracam - ceny mają naprawdę bardzo niskie, miłą obsługę i bardzo szybko wysyłają paczki.

Co zamówiłam? 



  • Olej jojoba 
  • Płynny olej shea (jestem bardzo jego ciekawa!)
  • Olej ze słodkich migdałów
  • Olej z ziaren ryżu
  • Hydrolat różany
  • Hydrolat oczarowy
Dodatkowo otrzymałam dwie próbki:
  • Olej arganowy
  • glinka bentonitowa
Wielki plus dla Obsługi za to, że dla bezpieczeństwa każdy olej był zapakowany w osobny woreczek strunowy.
 
Co do drugiej części tytułu postu: Postawiłam sobie wyzwanie na najbliższy miesiąc! 


Zaczynam pić drożdże! Na razie przez miesiąc, nie chcę wybiegać na 3 miesiące w przyszłość. Ale z miesiąca na miesiąc będę przedłużać kurację :)
Podcięłam końcówki, także teraz pasemko kontrolne mierzy 47 cm. Myślę, że jeszcze za ok. 2-3 miesiące podetnę z 2 centymetry, dlatego teraz chcę je troszkę przyspieszyć :)

Trzymajcie za mnie kciuki! :D



12 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki :)
    Uwielbiam hydrolat różany, oczar dobrze robi moim naczynkom na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego płynnego oleju shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki:) ja wymiękłam po 1-2 dniach...nie mogłam znieść tego smaku:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :) Ja tez całkiem niedawno piłam drożdże ale pewnie dnia brzuch mnie zaczął boleć i zrezygnowałam i słyszałam że dla osób odchudzających się lepiej nie pić drożdży czy to prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę :) Słyszałam, że są raczej wskazane, bo zawierają chrom, który ogranicza apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś piłam drożdże, zastanawiam się nawet czy nie zacząć jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie drożdże :D muszę do nich kiedyś wrócić! ;-) trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa drożdżowych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę zacząć pić drożdże, więc trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybitny tekst. Mam nadzieje na wiecej!

    My blog; natural pharmaceuticals

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)