,

niedziela, 5 stycznia 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 16

Witam Was :)

Około miesiąca temu podcięłam końcówki. Dokładnie 1 cm :)
 Tak więc z górnej warstwy zrobiło się 45 cm, a z dolnej 47. Na szczęście włoski mnie nie zawiodły i wyrównały swoją długość. Ba! Dolna warstwa nawet podwoiła, to co podcięłam :)





Aktualizacja długości: 05.01.2014

 45  -> 46 cm. (+1 cm.)


47 -> 49 cm. (+2 cm.)

Jeszcze 1 cm i będę mieć te symboliczne 50 cm :)


A jak przyrost Waszych włosów? 


Pozdrawiam Was serdecznie!


7 komentarzy :

  1. Oby do celu :) Mi brakuje jeszcze 9 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, odkąd tu wchodzę Ty systematycznie o to wszystko dbasz! Podziwiam. Pokaż zdjęcie włosów Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zwątpiłam w mierzenie włosów, bo nawet jeśli mam pasemko kontrolne to raz przyłożę metr wcześniej, raz dalej. Raz wyszło nawet, że moje włosy w ciągu miesiąca skróciły się o 1 cm :)
    Ty mierzysz włosy od dawna dosyć dokładnie, więc może napiszesz jakiś post na temat poprawnego mierzenia przyrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pół metra włosów :D To brzmi cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już blisko celu :D za miesiąc na pewno go osiągniesz :) u mnie standardowo włosy urosły 1 cm :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi troche urosły, ale już nie mierze i nie wiem ile dokladnie :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)