,

niedziela, 26 stycznia 2014

Rękawica Kessa, Alepia

Co mówi producent:

Kessa jest tradycyjną rękawicą w Hammam służąca do głębokiego oczyszczania skóry z martwego naskórka i wszystkich nieczystości z użyciem czarnego mydła lub glinki Rhassoul. Po regenerującym i oczyszczającym masażu z użyciem Kessy skóra jest nie tylko jedwabiście gładka, ale przede wszystkim doskonale przygotowana do aplikacji kremów i naturalnych olejów. 
Wykonana z wysokiej jakości tkaniny o ziarnistej strukturze. Nie farbuje podczas mycia.

Cena: ok. 20 zł.

Dostępność: Allegro, Mydlarnia u Franciszka, Kalina Sklep, Helfy

Moja opinia: Skusiłam się na nią przez opinie na innych blogach oraz wizażu. No i co? Rewelacja! Po zmoczeniu rękawicy, nie jest taka ostra i nie czuję typowego drapania, ale myślę, że dobrze peelinguje, bo gdy spłukuję się ciepłą wodą, to czuję szczypanie. 
Nigdy nie przepadałam za peelingami sklepowymi, a ta rękawica w pełni mi je zastępują. Ba! Efekt jest nieporównywalny! Gdy zaczęła mi schodzić skóra po opalaniu w solarium, dwie sesje tą rękawicą i mój problem zniknął. 
Rękawica farbuje na granatowo, widać to podczas jej płukania, ale na ciele nie pozostawia żadnych barw :)

Używam jej od ponad miesiąca i jest cały czas tak samo sprawna jak za pierwszym razem. 


Znacie rękawice Kessa? :)



Miłego dnia! 





1 komentarz :

  1. Już wiele czytałam o niej pozytywnych recenzji. Czas wreszcie ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)