,

środa, 8 stycznia 2014

L`Oreal, Elseve Fibralogy - recenzja zbiorcza (szampon+odżywka+aktywator)

Witam :)

Dziś mam dla Was recenzję gamy L`Oreal Paris Elseve Fibralogy. Przez ostatni okres testowałam szampon, odżywkę i aktywator. Jesteście ciekawi jak u mnie zadziałał ten zestaw?
Zapraszam do przeczytania recenzji :)


Od producenta:


  • Pielęgnacja Podstawowa- SZAMPON
Pogrubiający strukturę włosa.
Do codziennego stosowania.

  • ODŻYWKA -PIELĘGNACJA UZUPEŁNIAJĄCA
Odżywka pogrubiająca strukturę włosa. Powoduje regularne odżywianie włosów po każdym użyciu

  • AKTYWATOR
Natychmiastowy efekt „Zastrzyku” materii włosa.
Można go mieszać z odżywką lub maską.


Innowacja i składniki: 

Pogrubienie średnicy włosa
1. WZMOCNIENE STRUKTURY
„Filloxane” to wyjatkowa molekula o zdolnosci transformacji stanu skupienia z plynnego w staly.
Wnika w glab wlosa i rozprzestrzenia sie wewnatrz wlókien.
2. EKSPANSJA GĘSTOŚCI
Filloxane tworzy multi połączenia i dobudowuje dodatkowa strukturę we wnętrzu włosa - Natychmiastowe uczucie grubszych włosów.
3. PROGRESYWNE POGRUBIENIE WŁOSA
Dodana struktura pozostaje we włóknie włosa.
Efekt ekspansji gęstości kumuluje się przy kolejnych zastosowaniach.

Skład szamponu:
Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Hexylene Glycol, Lactic Acid, Alcohol Denat., Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Hydroxide Aminopropyl Triethoxysilane, Polyquaternium-30, Limonene, Linalool, Carbomer, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum/Fragrance.

Skład odżywki:
Aqua/Water, Cetearyl Alohol, Behentrimonium Chloride, Aminopropyl Triethhoxysilane, Starch Acetate, Lactic Acid, Hydroxyethylcellulose, Chlorhexidine Digluconate, Limonene, Linalool, Isopropyl Alkohol, Geraniol, Cetyl Esters, Citronellol, Parfum/Fragrance.

Skład Aktywatora:
Aqua/Water, Aminopropyl Triethoxysilane, PEG-40 Hydroenated Castor Oil, Lactic Acid, Parfum/Fragrance, Hydroxyethylcellulose, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol.


Skład serii nie zawiera silikonów, więc może tym bardziej zwróci uwagę osób omijających te składniki :)

Pojemność: 400 ml +200 ml + 30 ml
Dostępność: np. sieć Drogerii Rossmann
Cena: 15 zł + 12 zł +20 zł
Moja opinia: Jakie było moje zdziwienie, gdy przeczytałam skład tej gamy- ani grama silikonu! I takie obietnice... No bardzo mnie zaciekawiło to trio :)
konsystencja Aktywatora Gęstości
Produkty stosowałam tak, jak zaleca producent, czyli całą serię razem. Szampon i odżywka mają bardzo ładny, delikatny , chyba kwiatowy zapach, natomiast aktywator już bardziej wyszukany, co nie oznacza, że brzydki :) Zapach na włosach utrzymuje się bardzo długo, a rzadko trafiam na takie kosmetyki. Lubię, gdy pachną mi włosy :)
Szampon, jak to szampon. Dobrze się pieni i tak samo oczyszcza. Nie ma po nim super-extra efektu wygładzenia, ale patrząc na ,,zdrowy" skład nic w tym dziwnego. Ot, ma oczyścić i tyle. W końcu takie działanie powinien mieć szampon. 
Odżywka do włosów- ma przyjemną kremową  i treściwą konsystencję, konsystencję. do niej dodawałam aktywator gęstości (producent mówi: nałożyć na dłoń odpowiednią ilość odżywki lub maski -> dodać taką samą ilość Aktywatora Gęstości ->zmieszać i nanieść na całą długość włosów ->spłukać). Po spłukaniu wodą, włosy były puszyste i lśniące. Nie miałam najmniejszego problemu z ich rozczesaniem. Zauważyłam również, że mniej mi się plątały.  Co do objętości - zauważyłam delikatny efekt, chociaż nie wiem czy po prostu go sobie nie wmówiłam :). 
Nie zauważyłam, by seria obciążyła moje włosy, wzmogła przetłuszczanie czy uczuliła. 

Moje włosy są dość specyficzne, jest ich dużo i są dosyć ciężkie. Być może, że na włosach cieńszych i rzadszych efekt będzie o wiele większy. Myślę, że zestaw jest wart wypróbowania.

Jestem na tak, tym bardziej, że gama nie zawiera w ogóle silikonów i parabenów, a niestety, takich produktów trzeba teraz szukać ze świeczką w ręce. 
Na pewno jeszcze nie raz powrócę do tej serii.

Znacie gamę Fibralogy od L`Oreal Paris? Zainteresowała Was?

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)



3 komentarze :

  1. Jak na razie używam tylko odżywki, wprawdzie trzymam ją kilka minut i z końców włosów spłukuję pianą szamponu i wodą. Wydaje mi się (?), że jest ciut lepiej. A mam cieniutkie włosy, zwłaszcza końce. Dziś kupię aktywator, zobaczymy. Czytałam na angielskich stronach, że składnik (krzemionkowy) jest z ... przemysłu motoryzacyjnego, a dokładnie z klejenia szyb. A klejenie szyb samochodowych to również "magia". Było pęknięcie, nie ma pęknięcia. Dlatego jestem skłonna uwierzyć, że coś ta seria działa :) Pozdrawiam, Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej a mam pytanie jak używać tego aktywatora??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesza się porcję z maską bądź odżywką :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)