,

piątek, 3 stycznia 2014

Garnier. Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu.

Co mówi producent:

Informacje o produkcie:


Twoja skóra wysusza się, ulega podrażnieniom? Mleczko do ciała Garnier Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry to pierwszy "opatrunek" w mleczku, który intensywnie odbudowuje skórę.

Jego oryginalna kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania, aby łagodzić uczucie szczypania i eliminować szorstkie strefy skóry. Skóra jest zregenerowana i odzyskuje komfort.

Rezultaty:

Odbudowana, ukojona i zregenerowana skóra ciała odzyskuje elastyczność i miękkość.

Udowodnione rezultaty:
- Po pierwszym zastosowaniu - złagodzone uczucie ściągnięcia: 95%*
- Po 3 tygodniach stosowania - skóra jest odbudowana: 95%*
- Zmniejszenie szorstkości: -47%*

*Samoocena przeprowadzona przez 41 kobiet.
*Pomiar kliniczny po 3 tygodniach stosowania produktu na grupie 41 kobiet.

Skład:

Aqua/Water - woda, rozpuszczalnik
Paraffinum Liquid/Mineral Oil - parafina ciekła. Emolient
Glycerin - gliceryna. Humektant. Działa nawilżająco
Cyclopentasiloxane - silikon lotny.  Tworzy na skórze delikatną ochronną warstewkę.
Elaeis Guineensis/Palm Oil - olej palmowy. Emolient. Działa nawilżająco i zabezpiecza przed wyparowywaniem wody z naskórka.
Petrolatum - wazelina. Emolient.
Butyrospermum Parkii/Shea Butter - masło shea. Emolient
Cetearyl Alkohol - Mieszanina alkoholu cetylowego i stearylowego. Emolient tzw. tłusty. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy.
Aluminium Starch Octenylsuccinate - regulator lepkości.
Acer Saccharinum/Sugar Maple Extract - syrop z klonu cukrowego.
Allantoin - alantoina. Działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga prcesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran. Działa silnie nawilżająco, przez co wywołuje uczucie gładkości na skórze.
Coco Glucoside - delikatny środek powierzchniowo czynny
Ammonium Polyacryloyldimethyl Tautate - składnik konsystencjotwórczy, tworzy filmu na skórze, stabilizuje emulsje.
Xantan Gum - guma ksantanowa. Jest pozyskiwana z fermentacji cukru.  Zagęstnik.
Disodium EDTA - konserwant
Imidazolidinyl Urea - konserwant
Methylparaben - konserwant
Butylparaben - konserwant
BHT - konserwant
Parfum/Fragrance - zapach

Pojemność: 250 ml.
Dostępność: sieć drogerii Rossmann
Cena: ok. 15 zł.
Moja opinia: Już na samym początku mleczko urzekło mnie swoim pięknym zapachem. Nie potrafię go określić, ale jest delikatny i utrzymuje się na skórze. Nie wyczuwam w nim ani grama chemii.
Mleczko do ciała idealnie rozprowadza się na ciele i jest bardzo wydajne. Wystarczy naprawdę niewielka ilość (mi, na nabalsamowanie jednej nogi - wielkość połowy orzecha włoskiego). Wchłania się ekspresowo, co można liczyć w sekundach. Wielki za to plus, bo często różne balsamy i mleczka właśnie przez długi czas wchłaniania mnie zniechęcały do stosowania.
Mleczko nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, ale wyczuwa się delikatny film. A co do samego działania - działa fantastycznie! Moja skóra jest teraz bardzo fajnie nawilżona (i na długi czas!), a przed jego stosowaniem była naprawdę w opłakanym stanie (szczególnie nogi).
Idealnie sprawdza się po depilacji. Idealnie łagodzi podrażnienia.
Czy ma wady? Długo nad tym myślałam i chyba nie potrafię się do niego przyczepić. Może ewentualnie do opakowania. Jeszcze nie doszłam do dna, ale pewnie będzie problem z wydobyciem go do ostatniej kropelki. Ale co za problem rozciąć opakowanie? :)

Póki co, jest to dla mnie faworyt i na pewno zagości u mnie na bardzo, bardzo długo.



Znacie to mleczko? Ze szczerego serca Wam go polecam, nie tylko do bardzo suchej skóry. Dla mnie jest numerem jeden. A i cena jest bardzo zachęcająca :)





9 komentarzy :

  1. Miałam kilka lat temu i całkiem nieźle się spisywało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam to mleczko i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam je kiedyś, ale mnie nie powaliło :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu zabieram się za jego recenzje i jak dla mnie jest okropne ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać ale poleciłam mamie po tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię, gdy ktoś tak dokładnie opisuje składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jest ta seria czerwona:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)