,

sobota, 4 stycznia 2014

Garnier. Płyn micelarny 3 w 1.

Od producenta:

Płyn micelarny 3 w 1
Skóra wrażliwa

  1. Usuwa makijaż
  2. Oczyszcza
  3. Koi

Twarz, oczy, usta

Bezzapachowy. Formuła o wysokiej tolerancji.
Testowany dermatologicznie i okulistycznie. 

  • Czy płyn micelarny 3 w 1 Garnier jest stworzony dla mnie?

Tak, jeżeli szukasz skutecznego, szybkiego i łatwego w użyciu produktu, który w jednym geście oczyszcza skórę i usuwa makijaż.


  • Czym się wyróżnia?

Młyn micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania.


  • Jak działa?

To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, aby pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efekt: idealnie czysta skóra bez pocierania . Odpowiedni do wszystkich typów skóry, także do cery wrażliwej. Bezzapachowy.


  • Jak stosować?

Nałóż na twarz, oczy, i usta za pomocą wacika, bez pocierania. Nie spłukuj.

NASZA FILOZOFIA GARNIER SKIN NATURALS:

  • Pierwszeństwo dla składników pochodzenia naturalnego,pozyskiwanych metodom, które pozwalają zachować ich jakość i czystość.
  • Kosmetyki testowane dermatologicznie
  • Produkty o udowodnionej skuteczności

Skład:
Aqua/Water - Woda, rozpuszczalnik
Hexylene Glycol - Hydrofilowa substancja nawilżająca skórę. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu pełni rolę promotora przenikania - ułatwia w ten sposób transport innych substancji w głąb skóry.. Humektant - zapobiega krystalizacji (wysychaniu) masy kosmetycznej przy ujściu butelki, tuby itp. Wspomaga działanie konserwujące poprzez obniżenie aktywności wody, która jest doskonałą pożywką dla drobnoustrojów.
Glycerin - gliceryna. Alkohol trójwodorotlenowy. Humektant
Disodium Cocoamphodiacetate - Amfoteryczna substancja powierzchniowo czynna, dobrze rozpuszcza się w wodzie.. Wytwarzana z kwasów tłuszczowych oleju kokosowego. Jest łatwo biodegradowalna.
Disodium EDTA - Sekwestrant - związek kompleksujący jony matali. Zwiększa trwałość kosmetyku, zapobiega zmianom barwy oraz konsystencji produktu gotowego. Wspomaga działanie konserwantów poprzez destabilizację ścian komórek bakteryjnych, w których obecne są jony wapnia. Znajduje zastosowanie również jako środek zmiękczający wodę i dzięki temu pozwala na otrzymywanie klarownych roztworów.
Poloxamer 184 - Niejonowa substancja powierzchniowo czynna. Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów.
Polyaminopropyl Biguanide - konserwant

Pojemność: 400 ml (400 ml = 200 zastosowań)
Dostępność: np. sieć Drogerii Rossmann, Natura, itp.
Cena: ok 15 zł.
Moja opinia: Jestem wielką miłośniczką płynów micelarnych. Wolę je o wiele, wiele bardziej niż mleczka. Płyn micelarny rzeczywiście jest bezzapachowy. Próbowałam nawet na siłę coś wyczuć, ale nic z tego. Rzeczywiście, zmywanie makijażu z jego pomocą jest bardzo proste. I przyjemne. Nie musimy trzeć cery, by pozbyć się kosmetyku i zanieczyszczeń. Wielki plus za to, że przy zmywaniu nie ma zbędnego rozmazywania.
Bardzo lubię efekt po jego aplikacji - skóra jest świeża i czuć to oczyszczenie. Nie pozostawia na cerze jakiejkolwiek warstwy. Nie zauważyłam, by po nim bardziej mi się przetłuszczała bądź wysuszyła. 
Niejednokrotnie udało mi się trafić nasączonym wacikiem do oka i kompletnie w ogóle nie wyrządził mi krzywdy. Mogłabym to porównać, do zmoczenia oka wodą, czyli zero reakcji z czego jestem bardzo zadowolona. 
Płyn micelarny jest bardzo wydajny, ale tak ma chyba większość wodnistych produktów. 
Bardzo mi się, podoba to, że kosmetyk można nabyć w tak dużej pojemności - 400 ml (producent obiecuje przy tej pojemności aż 200 zastosowań!). Lubię, gdy mogę kupić duże opakowanie. 
Może jedynym minusem jest otwór, przez który może wylecieć za dużo płynu, jednak z czasem można złapać wprawę :)

Jestem na tak: duża pojemność, przystępna cena, dobrze zmywa zanieczyszczenia

Lubicie micele?

Miłego dnia Wam życzę,



8 komentarzy :

  1. Moim hitem jest Burzuj. Tego jeszcze nie miałam, ale coraz bardziej chce go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, znalazłam swój hit z Loreal.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na niego, mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam micele, nie zamienię ich już chyba na nic innego :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go na wish-liście, wiele dziewczyn go chwali (podobnie, jak micel L'Oreal ).

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie zachwycam się micelem bourjousa i bebeauty, ale na ten też się na pewno skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ostatnio w drogerii, ale na razie mam inny do wykończenia. Skoro ma takie dobre opinie, to ten na pewno kupię jako następny.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)