,

niedziela, 1 grudnia 2013

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 15.

Witam Was :)

Kolejny miesiąc zapuszczania włosów za mną. Zbliżam się do upragnionych 50 cm. :)


Póki co, nadal nic nie stosuję na przyspieszenie przyrostu. Jakoś nie mogę się zmotywować :)




Aktualizacja długości: 01.12.2013

 45  -> 46 cm. (+1 cm.)


47 -> 48 cm. (+1 cm.)

Marny 1 cm, no ale nie mam prawa narzekać, bo nic nie robiłam, by był większy :)

A jak Wasze włoski? Biją rekordy przyrostu? :)


Pozdrawiam Was serdecznie!



7 komentarzy :

  1. Niestety, u mnie w tym miesiącu zero, utknęłam na 95.5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy też się nie spieszą ze wzrostem niestety :( , a kiedy aktualizacja i zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy od 4 lat są tej samej długości, więcej chyba już nie wyciągnę, i mają równo 50cm :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też rosną powoli, ale najważniejsze że w ogóle rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy to aktualnie bardziej wypadają niż rosną :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czuję, że moje włosy wcale nie rosną... Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu to zmienię. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Już coraz bliżej celu jesteś ;-) Ja nie zapuszczam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)