,

sobota, 7 grudnia 2013

BingoSpa. Maska do włosów z ekstraktem z drożdży piwnych.

Od producenta:

Maska do włosów BingoSpa z ekstraktem z drożdży piwnych zawierającym substancje aktywne takie jak:
witaminy, głównie z grupy B: tiamina (B1), ryboflawina(B2), kwas pantotenowy (B5) i pirydoksyna(B6)
proteiny, głównie te o niskiej masie cząsteczkowej,
peptydy i wolne aminokwasy ze szczególnym podkreśleniem kwasu glutaminowego, lizyny, alaniny, glicyny, metioniny i cystyny,
oligoelementy,
enzymy,
taniny,


Obecność polarnych aminokwasów takich jak kwas glutaminowy i lizyna sprawiają, że drożdże posiadają doskonałą zdolność odbudowy struktury włosa.

Kompleks witamin grupy B poprawia metabolizm i uczestniczy w mechanizmie oddychania komórkowego. W ramach tego kompleksu, na szczególna uwagę zasługuje pirydoksyna (B6), witamina o udowodnionym działaniu przeciwłojotokowym, przywracającą prawidłowe funkcjonowanie gruczołów łojowych skóry.


Mocne i zdrowe włosy, bez łupieżu wymagają zdrowej skóry głowy.

Kompleks witamin obecnych w drożdżach reguluje proces keratynizacji skóry głowy, przeciwdziałając powstawaniu łupieżu.

Sposób użycia: maskę BingoSpa równomiernie rozprowadzić na umytych, wilgotnych włosach. Po ok. 2 min. dokładnie spłukać.
Skład:

Aqua - woda
Cetyl Alkohol - alkohol cetylowy. Emolient.
Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alkohol - emulgator
Stearamidopropyl Dimethylamine - składnik zastępujący silikon, pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą.
Propylene Glycol - glikol propylenowy, promotor przenikania.
Aqua - woda
Rossmarinus Officinalis Exract - ekstrakt z rozmarynu. Działa antyoksydacyjnie. 
Chamomilla Recutita Extract - ekstrakt z Rumianku, łagodzi podrażnienia, ma działanie rozjaśniające.
Arnica Montana Extract - wyciąg z  Arniki Górskiej.
Lamium Album Extract - ekstrakt Jasnoty Białej
Salvia Officinalis Extract -wyciąg z szałwii lekarskiej, działa przeciwzapalnie.
Nasturtium Officinalis Extract - ekstrakt z nasturcji. Przeciwutleniacz
Arctium Majus Extract - ekstrakt z korzenia łopianu
Citrus Medica Limoum Peel Extract - wyciąg ze skórki cytryny
Henera Helix Extract - wyciąg z Bluszczu Pospolitego
Calendula Officinalis Extract - ekstrakt z Nagietka Lekarskiego
Tropaeolum Majus Extract nasturcja większa, zawiera miedzy innymi mirozynazę. Jest to enzym o silnych właściwościach bakterio-, wiruso- i grzybobójczych. Pomocna przy leczeniu opryszczki, trądziku, wyprysków, liszai i innych dermatoz. Ekstrakty z nasturcji stosowane są w kosmetykach łagodzących podrażnienia oraz w preparatach przyśpieszających gojenie się skóry,
Aqua - woda
Propylene Glycol - glikol propylenowy, promotor przenikania.
Alkohol denat. - alkohol denat.
Faex Extract - wyciąg z Drożdży
Parfum - zapach
Citic Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
MDMD-Hydantion - konserwant
Methylparaben - konserwant
Sodium Benzoate - konserwant
Ethylparaben - konserwant

Pojemność: 500g.
Dostępność: Sklep BingoSpa klik
Cena: 12 zł.
Moja opinia: Maski tej używam do mycia włosów i...jak zwykle BingoSpa zaskoczyło mnie pozytywnie! Moje włosy są po niej błyszczące i nawilżone, ale jednocześnie lekkie. Skalp głowy jest idealnie oczyszczony i odświeżony. Maska ma ładny, delikatny zapach, odrobinkę chemiczny, który po wyschnięciu włosów ulatnia się. Konsystencja jest dość zwarta, dzięki czemu nie spływa z włosów.
Jest to kolejny produkt, który zagości u mnie na stałe.  

Znacie tę wersję maski BingoSpa? :)

Miłego dnia!



13 komentarzy :

  1. Akurat tej wersji nie znam, mam proteiny kaszmiru i kolagen, moje włosy ją polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jej nie znam ale mam ochote spróbowac , czy bedzie sie nadawac w metodzie OMO jako pierwsze "O" ? zamiast oleju ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że wszystkie maski Bingo Spa łączy ten jeden efekt jaki dają - lekkie włosy:)
    Wcześniej nawet nie interesowałam się składem tej wersji przez drożdże, a tu się okazało, że maska zawierająca przede wszystkim wyciągi roślinne tylko tak dumnie się nazywa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej wersji nie miałam:) Mam teraz z zieloną glinką - nada się do mycia? Zmyje olej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnej maski z tej firmy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie próbowałam, ale zachęciłaś mnie do przetestowania :)
    A samą markę BingoSpa utożsamiam z dużym plusem :)

    Pozdrawiam,
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze w ogole nie znam bingo spa- jak bylam w pl chcialam cos kupic, ale zagubilam sie, bo nie wiedzialam co wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. rosyjska drożdżowa nie przypadła mi do gustu, ale na tą mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic do włosów tej marki, ale skład nie wygląda (bardzo) źle :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)