,

piątek, 20 grudnia 2013

BingoSpa. Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników

Od producenta:

Kuracja BingoSpa zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:

  • wzmacnia cebulki włosów,
  • zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
  • działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
  • reguluje nawilżenie,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • likwiduje podrażnienia skóry,
  • neutralizuje wolne rodniki,
  • poprawia ukrwienie skóry głowy,
  • chroni naturalny odcień włosów.

Kuracja BingoSpa kompleksowo uzupełnia niedobór składników niezbędnych do skutecznego odżywiania i kondycjonowania komórek włosów i skóry głowy.


Jeśli chcesz wzmocnić osłabione i wypadające włosy, musisz zadbać również o skórę głowy - zrównoważyć wydzielanie sebum, zapewnić jej właściwe nawilżenie i równowagę bakteriostatyczną.

Skład:

Aqua - woida, rozpuszczalnik
Stearamidopropyl Dimethylamine - składnik zastępujący silikon, pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą.
Heksadecanol - alkohol cetylowy, emolient
Octadecanol - alkohol stearylowy, działa nawilżająco i natłuszczająco
Ceteareth-20 and Cetearyl Alcohol - emulgator
Styrene/Acrylates Copolymer - kopolimer akrylowy. Wpływa na konsystencję rpoduktu
Propylene Glycol - glikol propylenowy, promotor przenikania
Linum Usitatissimum Seed Extract - wyciąg z lnu
Aloe Extract - wyciąg z aloesu
Matricaria Extract - ekstrakt z rumianku
Soluble Collagen - kolagen hydrolizowany
Propylene Glycol - glikol propylenowy, promotor przenikania
Aqua - woda
Rosmarinus Officinalis Leaf Extract - wyciąg z liści rozmarynu lekarskiego
Chamomilla Recutita Flower Extract - wyciąg z kwiatów rumianka pospolitego
Arnica Montana Flower Extract - wyciąg z kwiatów arniki górskiej
Lamium Album Extract - wyciąg z jasnoty białej
Salvia Officinalis Leaf Extract - wyciąg z liści szałwii lekarskiej
 Pinus Sylvestris Bud Extract - wyciąg z młodych pędów sosny zwyczajnej
Nasturtium Officinale Extract - wyciąg z rukwi wodnej
Arctium Majus Root Extract - wyciąg z korzenia łopianu większego
Citrus Medica Limonum Peel Extract - wyciąg ze skórki cytryny
Hedera Helix Extract - wyciąg z bluszczu pospolitego
Calendula Officinalis Flower Extract - wyciąg z kwiatów nagietka lekarskiego
Tropaeolum Majus Flower Extract - wyciąg z kwiatów nasturcji większej
Propylene Glycol - glikol propylenowy, promotor przenikania
Hydrolyzed Silk Protein - hydrolizowane proteiny jedwabiu
Yoghurt Filtrate - ekstrakt oo odtłuszczonego, sfermentowanego mleka
Citric Acid - kwas cytrynowy
Methyl Paraben - konserwant
Sodium Benzoate - konserwant
Ethyl Paraben - konserwant
DMOM- Hydration - konserwant
BTH - konserwant
Parfum - zapach

Pojemność: 500 g.
Dostępność: Sklep BingoSpa klik
Cena: 16 zł.
Moja opinia: Maskę używałam regularnie przez około miesiąc. Zgodnie z zaleceniami producenta (,,nałożyć na włosy 1/4 nakrętki preparatu,
delikatnie wmasować w skórę głowy. Po 10 minutach preparat dokładnie spłukać ciepłą wodą. (...) Zabieg powtarzać codziennie przez 5 dni, następnie profilaktycznie 1-2 razy w tygodniu."). No i muszę przyznać, ze działa rewelacyjnie. Moje włosy są mięciutkie i błyszczące. Muszę tu zaznaczyć, ze moje włosy mimo wszystko nie były wysuszone i matowe, ale dzięki tej masce efekt ten się jeszcze pogłębił (!). Bałam się obciążenia, gdy nakładałam ją na skórę głowy, ale na szczęście ominął mnie ten efekt.
Jej konsystencja jest dość rzadka, spływała m z włosów :( Zapach typowy dla kosmetyków tej firmy.

Po raz kolejny produkty BingoSpa mnie nie zawiodły!
Z czystym sumieniem polecam tę maskę! :)

Lubicie kosmetyki BingoSpa? 
Jaka jest Wasza ulubiona maska do włosów z tej firmy?

Pozdrawiam Was serdecznie,


15 komentarzy :

  1. myślałam czy by jej nie kupić, ale stwierdziłam, że skoro nie nakładam raczej kosmetyków na skalp to na długość niewiele da. Miłe zaskoczenie, że włosy są po niej fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej jeszcze. Ale generalnie BingoSPA bardzo sobie cenię, mam maskę z algami i oleje.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam maskę z tej marki i jest straszna... kompletnie nic nie robi

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego produktu i jakoś mnie nie przekonuje..

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli znajdę ją w Auchan to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze żadnej maski Bingo Spa nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i zdecydowanie muszę to zmienić. ;]

      Usuń
  7. Mam dużą odlewkę, niedługo wypróbuję, na skalp też na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam inne dwie ale tą chętnie w przyszłości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam odlewkę tej maski, ale już nie pamiętam jak działała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ze się u Ciebie sprawdził. Dobrze, że nie obciąża włosów. Ja jeszcze nie miałam żadnego produktu z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ta maska od dawna, ale mam takie zapasy masek do włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham tę maskę-moja ulubienica:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnej maski z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)