,

sobota, 2 listopada 2013

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 14.

Witam Was :)


W ostatnim miesiącu nie robiłam aktualizacji, bo...nic nie stosowałam. Jeśli obserwujecie mój blog, to na lewym, bocznym pasku możecie śledzić przyrost moich włosów.

W tym miesiącu również nic nie stosowałam, ale piszę ten post ponieważ...osiągnęłam wymarzoną długość górnej warstwy, czyli...45 cm! Dla mnie to już mały sukces! Dolna również zbliża się do mojego celu :)

Aktualizacja długości: 02.11.2013

43,5  -> 45 cm (+1,5 cm.)


45 -> 47 cm. (+2 cm.)

A więc... do wymarzonej długości dolnej warstwy brakuje mi tylko 3 cm! Na moich kręconych włosach nie widać różnicy, ale sama świadomość ich długość przy rozczesaniu i zmierzeniu strasznie mnie cieszy :)

Na pewno na 50 cm. się nie skończy. Kolejnym celem będzie 60 cm. i myślę, że na tej długości zakończy się moje zapuszczanie. Ale do tego momentu jeszcze dużo czasu...myślę, że przynajmniej rok (wliczając podcięcia końcówek).



A Wam dużo brakuje do wymarzonej długości?

Pozdrawiam Was serdecznie,



5 komentarzy :

  1. Fajny pomysł z wyznaczaniem mniejszych celów, a nie porywaniem się z motyką na słońce od razu np na 70:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zapuszczam, mi brakuje jakies 10-15 cm :D
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio postanowiłam zapuścić włosy, ale szczerze mówiąc nie wiem nawet ile dokładnie moje włosy mają centymetrów, tak samo nie mam ściśle określonej wymarzonej długości, niech rosną zdrowe i piękne :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. mi jeszcze sporo brakuje do ideału... ale i tak już nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jeszcze brakuje 13 cm do długości wymarzonej ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)