,

czwartek, 21 listopada 2013

BingoSpa. Maska do włosów z masłem Shea i pięcioma algami.

Od producenta:

Maska BingoSpa do włosów zawiera masło Shea (karite) i botaniczny kompleks pięciu alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori.

Masło Shea charakteryzuje się wysoka zawartością kwasów tłuszczowych (oleinowy, stearynowy, linoleinowy) oraz znaczną ilością frakcji niezmydlających się co stanowi o wysokiej wartości masła Shea jako czynnika nawilżającego i podtrzymujacego elastyczność wlosów. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje ich strukturę od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnie, nadając im niezwykły połysk.



Algi morskie dzięki zawartym w nich solom mineralnym, z których najważniejszą jest jod, wzmagają metabolizm i wzrost wymiany osmotycznej, co powoduje eliminację nadmiaru wody z tkanek oraz redukcję złogów tłuszczowych. Składniki organiczne - kwas alginowy, fukoidyna i laminaryna - zwiększają elastyczność skóry i działają przeciwzapalnie.


Skład:
Aqua - woda
Cetyl Alkohol - alkohol cetylowy. Emolient.
Stearamidopropyl Dimethylamine - składnik zastępujący silikon, pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą.
Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alkohol - emulgator
Butyrospermum Parkii Shea Butter Fruit - masło shea
Glyceringliceryna, ma działanie nawilżające, humektant
Aqua - woda
Fucus Vesiculosis Extract -  ekstrakt z morszczyna pęcherzowatego
Enteromorpha Compressa Extract - wyciąg z plechy algi. Substancja hydrofilowa tworzy na powierzchni skóry film, który wiąże wodę i wpływa na odpowiednie nawilżenie. Kondycjonuje skórę i włosy, czyli zmiękcza i wygładza.
Polphyra Umbilicalis Extract - wyciąg z alg z rodzaju Porphyra Umbilicalis.  pełni funkcję naturalnego filtra przeciwsłonecznego, chroniącego głównie przed zakresem promieniowania UVA
Undaria Pinnatifinda Extract - ekstrakt z brunatnicy Wakame (Algi), zawiera proteiny i węglowodany
Lithothemniom Caleareum Extract - alga - skalinek ostrogowaty
Parfum - zaach
Citric Acid - kwas cytrynowy. Reguluje pH produktu.
DMDM-Hydantion - konserwant
Methylparaben - konserwant
Sodium Benzoate - konserwant
Ethylparaben - konserwant

Pojemność: 500 g.
Dostępność:  Bingo Sklep
Cena: 12 zł.
Moja opinia: Od pierwszego użycia pokochałam tą maskę. Nakładam ją zawsze na parę minut, po czym spłukuję. Nie mam po niej spuszonych ani też obciążonych włosów. Są miękkie i błyszczące.
Konsystencja jest budyniowata i nie spływa z włosów. Zapach ma dość neutralny. Ani mi się podoba anie nie odraża :)
Uważam, że jest to naprawdę bardzo dobry kosmetyk w idealnej cenie :)

Znacie maski Bingo Spa? :)





WebRep
Ogólna ocena reputacji
Strona nie ma oceny reputacji
(za mało głosów)

9 komentarzy :

  1. Mam ją akurat jest na wykończeniu jest to dobra maska jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować :) teraz testuję kuracje arganową z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  3. Masek bingo używałam na początku mojej zakręconej historii z cg, lubiłam je wtedy. Ciekawe, jakby zadziałała teraz, mam odlewki 4 masek bingo i kurację arganową, którą uwielbiam swoją drogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze zadnej maski tej firmy nie stosowalam, ale zamierzam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nakładam ją tak samo jak Ty i też ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To moja ulubiona maska od BingoSpa. Przy DDD zamówię ją sobie znowu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co zauważyłam maski Bingo Spa do włosów ogólnie cieszą sie dobrą reputacją ;) Ja akurat tej nie stosowałam - więc to jeszcze przede mną. A tak swoją drogą - to wszystkie fanki kosmetyków Bingo Spa oraz innych firm zapraszam na bloga Rozdawajka. Trwa tam aktualnie konkurs w którym można wygrać bony do sklepu Naturica. I oczywiście serdecznie zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.

    Dzięki za recenzje ;) Na pewno wypróbuje, a plus jest taki dla mnie taki, że nie ma po nim spuszonych włosków :)

    Poza tym organizuje konkurs na testerkę kosmetyków z Marizy - jeżeli jesteś zainteresowana to więcej info znajdziesz u mnie.

    Zapraszam serdecznie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chciałam ją kupić, ale zazwyczaj odkładałam na za jakiś czas, ale mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)