,

czwartek, 17 października 2013

L`Oreal, Volume Million Lashes Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs)

Volume Million Lashes Volume Million Lashes Extra BlackCo mówi producent:


Nowa generacja maskary dla uzyskania efektu objętości miliona rzęs! Cudownie gęsty, bosko powiększony wachlarz rzęs.


Połączenie dwóch składników dla efektu miliona rzęs!

1. Szczoteczka „Milionizer” EXTRA BLACK: niezwykle gęsta szczoteczka dla efektu miliona rzęs.

2. Precyzyjny dozownik: optymalna ilość tuszu, bez nadmiaru, bez grudek.

Pojemność: 9,2 ml
Dostępność: różne sieci drogeryjne, np. Rossmann
Cena: ok. 50 zł
Moja opinia: Jak tylko otworzyłam ten tusz do rzęs, wiedziałam, że będę z niego zadowolona. A  to dzięki...szczoteczce! Rewelacyjnie rozczesuje rzęsy. Dzięki niej możemy osiągnąć efekt firanek i to w dość naturalnym wyglądzie. Nie zauważyłam, by robił grudki ani by sie kruszył.  
Maskara rewelacyjnie podkręca i unosi rzęsy, naprawdę jestem z niej zadowolona. 
Przy wprawionej ręce można stwarzać różne spektakualrne efekty, nieraz mi sie to udawało. Myślę, że z czasem będzie mi to szło sprawniej. 
Ma tylko jedną wadę...ta cena. Mimo wszystko, myślę, że warto ją wypróbować :)




Znacie tę maskarę do L'Oreala? :)

Miłego dnia! :)


7 komentarzy :

  1. jak dla mnie za drogi, wole tusz z Lovely za 10zł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie ten sam :) Całkiem dobrze się spisuje, ale miałam lepsze np. Bourjois Volume Glamour Ultra Care :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz tuszem ale twoje rzęsy są bardzo długie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne długie rzęsy:),ale cena mnie odstrasza może kiedyś bedzię promocja w Rossmanie to się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona maskara! Od roku nie kupuję innej :) Produkt z pewnością wart swojej ceny.
    Zrobiłam nawet u mnie jej recenzję. Jeśli będziesz miała ochotę to zapraszam do przeczytania: http://jasminum-blog.blogspot.com/2013/02/loreal-maskara-volume-million-lashes_11.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)