,

poniedziałek, 7 października 2013

Garnier. Hydra Adapt. Matujący i odświeżający krem-sorbet 24 h nawilżenia.

Od producenta:

Matujący i odświeżający krem – sorbet wzbogacony został w ekstrakt z zielonej herbaty o właściwościach detoksykujących.
Matuje skórę i daje uczucie świeżości, które utrzymuje się przez cały dzień. Ma nietłustą konsystencję i świetnie się wchłania.
Kremy Hydra Adapt od Garniera to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji skóry. Nawilżające przez 24 godziny aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów cery, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby.
Wszystkie kremy zostały wzbogacone w intensywnie nawilżający eliksir roślinny, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie jak: syrop klonowy, gliceryna i mannoza. Każdy krem posiada indywidualnie dobrany zestaw składników aktywnych, który idealnie dopasowuje się do potrzeb skóry.

Skład:

Aqua/Water - woda, rozpuszczalnik
Glycerin - gliceryna. Ma działanie nawilżające
Isononyl Isononanoate - działa antystatycznie, odżywia skórę, zmiękcza.
Alcohol Denat., - rozpuszczalnik
Acer Saccharinum Extract/Sugar Maple Extract - wyciąg z kory i soku klonu srebrzystego. Ma działanie keratolityczne.
Ammonium Polyacryldimethyltauramide - reguluje lepkość ksometyku i stabilizuje emulsję.
Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate - stabilizuje emulsje.
Behenyl Alcohol - działa zmiękczająco.
Benzyl Alcohol - alkohol benzylowy. Konserwant, rozpuszczalnik
Benzyl Salicylate - środek pochłaniający promienie UV
Bisaccharide Gum-1 - odżywia skórę
Cammelia Sinensis Leaf Extract - ekstrakt z zielonej herbaty
Capryryl Glycol - emolient.
CI 42090/Blue1 - barwnik
CI 47005/Acid Yellow 3 - barwnik
Citronellol - Składnik kompozycji zapachowej
Disodium Ethylene Dicocamide PEG-15 Disulfate
Glyceryl Stearate Citrate - emulgator. Odżywia skóre i zmiękcza.
Limonene - Składnik kompozycji zapachowej.
Linalool - Składnik kompozycji zapachowej.
Mannose
Phenoxyethanol - konserwant
Pyrus Malus Water/Apple Fruit Water - woda jabłkowa
Silica - ditlenek krzemu. Pełni funkcję przeciwzbrylającą, reguluje lepkość.
Sodium Acrylates - substancja tworząca ochronny film na skórze.
Crosspolymer-2
Sodium Hydroxide - wodorotlenek sodu. reguluje pH produktu.
Tetrasodium EDTA - pełni funkcję chelatującą
Xanthan Gum
- guma ksantanowa. Zagęstnik.
Parfum/Fragrance (F.I.L B158083/1) - zapach

Pojemność: 50 ml.
Dostepność: Rossmann
Cena: ok. 15 zł.
Moja opinia: Krem rzeczywiście ma bardzo lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania. Nie używam podkładów, ale wydaje mi się, że bardzo dobrze by się sprawdził pod makijażem. Nie zauważyłam również, by zapychał mojej buzi. Czy matuje? Moja cera mieszana jest ok. 5 godzin matowa. Później już nachodzi warstewka sebum na twarzy.
 Już na samym początku spodowała mi się tubka kremu - jest bardzo poręczna. Zapach ma bardzo delikatny. Dla mnie bardzo przyjemny :)
Myślę, że warto wypróbowac ten krem do twarzy :)









5 komentarzy :

  1. Ja mam tez żółty z filtrem ,ale nie jestem zadowolona bo strasznie błyszczy się po nim skóra:(

    OdpowiedzUsuń
  2. zabieram się za czytanie KWC i możliwe, ze wypróbuję. Szukam jakiegoś nawilżacza na dzień. Oleje świetnie się sprawdzają, ale niestety pod makijaż, nawet mineralny, przy mojej mieszanej cerze trudno o jakikolwiek mat. Musze znaleźć coś lżejszego, może padnie na Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Lirene z olejkiem migdałowym krem wygładzająco-odżywczy kupiłam ostatnio i jest bardzo matujący super:)

      Usuń
  3. NIe przepadam za kremami garnier :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie odstrasza ten denat wysoko w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)