,

poniedziałek, 28 października 2013

Bio Mydło Aleppo z olejem laurowym 24%

Od produucenta:

BIO MYDŁO ALEPPO Z OLEJEM LAUROWYM 24 % 200G
CERTYFIKOWANE MYDŁO W 100% NATURALNE. DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY.
Mydło doskonale oczyszcza i odżywia skórę.

BIO MYDŁO ALEPPO Z OLEJEM LAUROWYM 24 % 200G
CERTYFIKOWANE MYDŁO W 100% NATURALNE. DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY.
Mydło doskonale oczyszcza i odżywia skórę.

Słynne mydła produkowane są w mieście Aleppo, leżącym w północnej Syrii. Od stuleci wytwarzano je, korzystając z tradycyjnej receptury bazującej na oliwie z oliwek i olejku laurowym.

Mydła Aleppo marki NAJEL produkowane są zgodnie z tradycją. Najpierw mydła leżakują, aż do wyschnięcia, chronione przed słońcem, przez co najmniej dziewięć miesięcy. W tym czasie mydła utleniają się na powierzchni, zmieniając kolor na żółty, a  w środku pozostają zielone.

xMydła NAJEL są w 100% naturalne, nie zawierają substancji zapachowych i konserwantów. Oliwa z oliwek i olejek laurowy dodane do mydła z Aleppo przynoszą ulgę nawet wyjątkowo suchej, wrażliwej skórze, pomagając jej utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia.

Mydła z Aleppo mogą używać dzieci i osoby ze skłonnościami do alergii. Mydła mają właściwości lecznicze, zabliźniające, nawilżające i ochronne. Doskonałe są więc dla osób z łuszczycą, trądzikiem, egzemą, atopią lub łupieżem.

Mydła NAJEL posiadają certyfikat ECOCERT.

ZASTOSOWANIE:

CODZIENNE MYCIE TWARZY;

MYCIE WŁOSÓW (PO UMYCIU WŁOSY NALEŻY ZAKWASIĆ NP. SOKIEM Z CYTRYNY LUB OCTEM JABŁKOWYM);

MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA NA TWARZ I CIAŁO (POZOSTAWIĆ PIANĘ Z MYDŁA NA TWARZY BĄDŹ CIELE NA 2 MINUTY, NASTĘPNIE SPŁUKAĆ WODĄ);

PRANIE DELIKATNYCH TKANIN.

WARTO WIEDZIEĆ…
Jeśli rozpoczynasz przygodę z mydłami Aleppo, warto zacząć od mydła z mniejszą % zawartością olejku laurowego.

JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNIE MYDŁO…
SKÓRA NORMALNA, ZDROWA, BEZ PROBLEMÓW - najlepiej stosować mydło o mniejszej zawartości olejku laurowego. Działanie lecznicze będzie delikatniejsze, a wyższa zawartość oliwy z oliwek zapewni odpowiednie odżywienie skóry.
PROBLEMY SKÓRNE – najlepiej stosować mydła o większej zawartości olejku laurowego. Kurację stosować tylko przy pomocy mydła z Aleppo, aż do uporania się z problemami. Aby podtrzymać pozytywny efekt stosowania mydła, należy następnie używać mydeł o mniejszej zawartości olejku laurowego (około 20% lub mniej).

MYDŁO WYPRODUKOWANE BEZ SZTUCZNYCH BARWNIKÓW, DODATKÓW ZAPACHOWYCH ORAZ OLEJU PALMOWEGO.

MYDŁA NAJEL POSIADAJĄ CERTYFIKAT BIO,




Skład:

Sodium Olivate - kwas tłuszczowy oliwy z oliwek
Sodium Laurate - laurynian sodu
Aqua - woda
Sodium Hydroxide - wodorotlenek sodu


 
Pojemność: 200 g.
Dostępność: Lawendowa Szafa klik
Cena: 23 zł.
Moja opinia: Szczerze mówiąc, na początku dość sceptycznie podchodziłam do tego mydełka. Jakoś zawsze ich unikałam w pielęgnacji twarzy, bojąc się o wysuszenie i rozszerzenie porów. Mydełko mnie pozytywnie zaskoczyło, ale po kolei :) Przez około pierwszy tydzień po umyciu czułam ściągnięcie skóry na buzi. Po tym czasie twarz się do niego przyzwyczaiła i to uczucie zniknęło, a zastąpiło je nawilżenie i fajne uczucie czystości. Mydełko na pewno ograniczyło ilość niespodzianek na mojej buzi (teraz prawie w ogóle ich nie mam!). Na szczeście nie wpłynęło na przyspieszenie produkcji sebum, czego również się obawiałam.
Myślę, ze takie mydełko, to super sprawa. Szybko się z nim nie pożegnam :)

Znacie to mydełko?



7 komentarzy :

  1. ja jestem wielką fanką mydła aleppo, co prawda na razie miałam tylko 40% ale zamierzam wypróbować też słabsze i mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaś uwielbiam mydełko afrykańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, uwielbiam :) Póki co kończę moją kostkę z małym stężeniem (10-12%), ale zamierzam kupić teraz 40% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie probowałam tego mydła, ale chyba muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post, ponieważ sama mam zamiar sobie kupić takie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię Aleppo , bardziej się u mnie sprawdza Savon Noir :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)