,

poniedziałek, 9 września 2013

Marion. Plasterki punktowe na wypryski.

Co obiecuje producent?

Przezroczyste plasterki punktowe przyśpieszają gojenie sie wyprysków i zmniejszają przebarwienia skóry. Działają wysuszająco, łagodzą stany zapalne skóry, wyraźnie poprawiając jej wygląd. Mocno przylegające plasterki dzięki antybakteryjnej formule wzbogaconej o kwas salicylowy i olejek z drzewa herbacianego, zapewniają skórze multiaktywne i natychmiastowe działanie. Idealne dla kobiet i mężczyzn. Nie zawierają alkoholu, barwników ani substancji zapachowych. 

Sposób użycia:
1. Umyć twarz, następnie wytrzeć ją do sucha.
2. Odkleić palsterek z folii.
3. Nałożyć palsterek bezpośrednio an wyprysk lub plamę i lekko docisnąć.
4. Pozostawić na ok. 8-10 godzin (najlepiej na noc).
5. Odkleić. Po zdjęciu można nałożyć krem do twarzy. Stosować 2 razy w tygodniu.






Skład:
Aqua - woda
Acrylates Copolymer - emulgator, substancja żelująca i antystatyczna
Salicylic Acid - kwas salicylowy
Caffeina - kofeina
Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil - olejek z drzewa herbacianego
Sodium Hyaluronate - kwas hialuronowy, działa nawilżająco
Grape Seed Oil - olej z pestek winogron
Methylparaben - konserwant


Pojemność: 10 plasterków
Dostępność: małe drogerie, sklepy internetowe
Cena: ok. 2 zł.
Moja opinia: Plasterki kupiłam z ciekawości, przy okazji zamawiania odżywek BingoSpa przez allegro. Niestety, u mnie nie przynoszą żadnego efektu. Stosowałam je na nowe wypryski, ale nie zauważyłam po nich jakiejkolwiek poprawy. Plasterki bardzo dobrze przylegają do skóry, same napewno nam nie odpadną podczas spania. 
Myślę, że produkt warto wypróbować, bo kosztuje grosze, a może akurat się u Was sprawdzi :)

Używacie preparatów punktowych?


5 komentarzy :

  1. Nie miałam nigdy, jakoś w nie nie wierzę , i Twoja recenzja to potwierdza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie te plasterki sprawdzają się całkiem nieźle :) Stosuję je solo, ale też często przyklejam je na maść żeby trzymała się na wyprysku a nie starła się podczas spania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam do tej pory, ale za taką cenę chętnie wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale może wypróbuję :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o a u mnie dzialaly, jedyny produkt z tej firmy jaki sie u mnie sprawdzil :)
    nowy adres bloga: czarnulkaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)