,

czwartek, 19 września 2013

Cassia. Przygotowanie i efekty na moich włosach.

Witam Was.

W poprzednim tygodniu nałożyłam na włosy cassie, tzw. bezbarwną hennę. 

Cassia Obovata Bezbrawna Henna (senna) zapewnia zdrowe i błyszczące włosy dzięki sile natury! Khadi Cassia nie farbuje włosów, w związku z czym czas trzymania mieszanki na głowie jest zależny tylko i wyłącznie od indywidualnych potrzeb. Może być również stosowana do każdego typu włosów. Senna (zamienna nazwa dla Cassia) sprawia, że włosy są błyszczące, silne i jedwabiste, działa też korzystnie na skórę głowy. Obecne w sennie antrachinony i kwas chryzofanowy mają bardzo skuteczne działanie przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne.

Tyle w teorii. Jeśli jesteście ciekawi efektów u mnie, zapraszam do czytania :)

Składniki i przygotowanie:

Do sporządzenia maski, potrzebna była mi cassia (a to zaskoczenie :D) zakwaszona woda octem jabłkowym oraz naczynie w którym rozrobiłam papkę :)

I długoczynne mieszanie.... Tak ewoluowała :






Następnie miseczkę owinęłam folią i ścierką i odstawiłam na 12 godzin w celu uwolnienia się barwnika. 
Po tym czasie włosy oczyściłam szamponem z SLSem i nałożyłam cassie na 2,5 godziny. Nie nakładałam na nie już żadnych odżywek ani stylizatorów.

I efekty:


Szczerze mówiąc, spodziewałam się dość sporego przesuszu, ale nic takiego nie miało miejsca, z czego się ogromnie ucieszyłam. Byłam pewna, że będę mieć ogromne siano i zero definicji loków, ale nie było tak strasznie :) Czy zwiększyły objętość? Wydaje mi się, że nie. Szczerze mówiąc, nie zauważyłam żadnych  pozytywnych (ani negatywnych) zmian, jednak mam nastawienie psychiczne, że jakoś na swój sposób się wzmocniły, mimo braku wizualnych efektów. 


Używacie indyjskich ziół?

Miłego dnia,



5 komentarzy :

  1. Czyli wizualnych efektów brak , ale może faktycznie cos poczyniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam ponad rok temu właśnie te henne bezbarwną khadi i co zauważyłam to to ze super włosy się błyszczały po niej , zrobił sie taki jakby cieplejszy odcień moich kasztanowych włosów i sie pogrubiły , zrobiłam 3 włoskom przed zdjęcie i po całej akcji jak wyschły tez , i efekty widac na zdjeciach , trzymałam 3 godziny i pamiętam ze tam się cytryny dodawało wtedy znaczy sok z cytryn , i teraz tez się zastanawiam nad ponownym zrobieniu zaś , bo byłam zadowolona z ekektu :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy na pewno stały się grubsze :) U mnie kazde zioło pogrubia włosy i je dociąża. Dzięki tem umam lepszy skręt. I właśnie po Ziołach z Pola Henny nie ma takiego przesuszu jakim strasza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno coś dobrego zrobiła dla włosów :) Ja używam henny khadi ciemny brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety henne zle przygotowałam i wyszyla mi za zadka ;p spływała z włosów i wyszły zielonkawe, to byl ciemny braz wtedy:) piekne masz wlosy, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)